Into the Black

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 5246
Artikelnaam: Into the Black
Netto Kruitgewicht: n.n.b.
Aantal Schoten: 70 Schots
Effectomschrijving: Crackling with red tail, red/green/blue with green tail, brocade crown with yellow tail.
Afmetingen: n.n.b.
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: 47.50
Verpakkingseenheid: n.n.b.
O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl

5246_into_black_2011.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Ik had verwacht dat het een pot als immaculate Rhombus zou zijn, die 2x hetzelfde schiet en dan nog een finale.
Dus ben maar gaan tellen en kwam tot conclusie dat de pot halverwege gestopt is? Ik kom namelijk uit op 32 schoten.

Fjieuw, hoofdrekenen om 9 uur 's ochtends =O

Maar ik vind dit een hele mooie pot!
10 shots crackling, 10 shots kleuren boeket, 10 shots brocades die zo te zien goed vol zijn, en dan nog een keer..Ben benieuwd wat de laatste 10 shots zijn.

Laatst bewerkt:
Hierbij het goede filmpje, gemaakt door VWC:

http://www.youtube.com/watch?v=9RLzDLQfCpI&feature=channel_video_title

De cake was op de eerste dealerdag dus eerder gestopt.

Zoals ik in de post hierboven zei lijkt me dit een mooie cake. Echter had ie wat langzamer gemogen zodat de effecten wat duidelijker zouden blijven hangen. Daarnaast vraag ik me af hoe groot de effecten zijn. Op het oog lijken ze me best klein.

Ben benieuwd hoe de meningen zijn van mensen die deze in het echt gezien hebben.

Laatst bewerkt:
Hij loopt wel lekker door. Maar daarmee is het ook gezegd. Ik zal er uiterst 30 euro voor betalen. Maar tuurlijk is die velen malen duurder,

Ik heb liever een cake met minder shots en een betere burst.
Het effect blijft helaas ook niet lang hangen...
Tempo is wel in orde! Maar voor mij is hij iets te duur.

Toch best een leuke cake. De multicolors zijn goed zichtbaar en de crackling is ook wel aardig. De brocades vallen echter wat tegen daar ze best klein zijn en snel weg. Twijfelachtig of deze wel 47,50 waard is. Qua tempo was die namelijk prima.

Wat mij vooral opvalt bij gbv is het grote aantal salvo potten rond en over de 50 euro.
Excellent 100,into the black, multi colour lines, rhombus,triangle enz enz.
Veelal ook op elkaar gelijkend.

En deze vind ik nog best te pruimen qua prijs tempo en effect

Gebrek aan fantasie?

Heerlijke bak, heb zelf helemaal niks met pro line omdat ik bijna van iedere cake die ze hebben het effect altijd tegen vind vallen. maar deze bak daarintegen... goed tempo, veel afwisseling,redelijke prijs. deze neem ik mee als ze hem dit jaar nog in de collectie hebben.

Back
Bovenaan