International Meeting Scarpato 2012 (Rimini, Italië)

RedBaron

Pyroworld
International Meeting Scarpato 2012 (Rimini, Italië)

Hier een geweldige show die gewoon een eigen topic moet hebben:

Wat een spektakel en timing!!! :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad pyro emotions.... Ik heb met genot zitten kijken naar dit feest! Heerlijk dat speelse met de verschillende hoeken, 360 en de tuidraden vol met singleshots....

Inderdaad pyro emotions.... Ik heb met genot zitten kijken naar dit feest! Heerlijk dat speelse met de verschillende hoeken, 360 en de tuidraden vol met singleshots....

Dit was een show zoals ik ze zelf ook graag zie! Speels, met emotie.. goede muziek en prachtige producten. En niet in de laatste plaats een synchroniteit om U tegen te zeggen. De openingsmuziek.. aahaa laat ik dat nu ook gaan gebruiken in me eindejaarsvideo..Vol ongeloof zat ik te kijken van ja.. niet alleen in mn montage.. maar ook in het echt kan het zo gruwelijk fijn synschroon geschoten worden. hahhaha

Heerlijk dit!
Gewoon perfect synchroon geschoten alles!

Wat is dat laatste nummer dat gebruikt wordt? Die komt me namelijk heel bekend voor..

Heerlijke show. Heb ik me mooi weer een kwartier mee kunnen vermaken.
In de finale lijkt mij trouwens nog een leuke bom op de grond te knallen!

Heerlijke show idd jack :) Had hem ook al op FB voorbij zien komen. Zulke shows zie je helaas veel te weinig maar dat zal budgetaire redenen hebben denk ik haha.

Scarpato had in knokke al laten zien wat ze in huis hebben, maar deze pyromusical slaat toch echt alles haha. Bizar man!
Jack thanks voor het delen:D

Zitten hier nu ook waterbommen in, of zijn er een aantal shells die net boven de buis klappen, bewust of onbewust?

In ieder geval echt een top show zeg, rillingen all over the body....:p

Wat een ongelofelijke show. Zoals boven al gezegd was de timing echt heerlijk. ook de heldere kleuren die gebruikt werden. Echt gaat.
De muziek vond ik zelf erg mooi, maar ik houd dan ook wel een beetje van die dramatisch muziek(niet verkeerd opvatten)
Een pyrymusical is voor mij echt geslaagd als alle elementen van de show ervoor zorgen dat je echt meegenomen wordt in het verhaal van de muziek. Als je dromerig zit te kijken en soms wat weemoedig wordt van alles wat je ziet. Als de vreugde tot uiting komt in jezelf. Kortom als de musical je emoties raakt. En dat heeft deze show in mijn ogen.

heerlijk...
greetzzz

Ik heb even een berichtje gestuurd,De video komt binnen een paar dagen weer terug online, er moeten wat dingen worden aangepast.

Film weer in de startpost geplaatst en tegelijkertijd genoten van deze werkelijk fantatsiche show die in mijn ogen een van de beste shows is die ik ooit heb mogen aanschouwen.

Film weer in de startpost geplaatst en tegelijkertijd genoten van deze werkelijk fantatsiche show die in mijn ogen een van de beste shows is die ik ooit heb mogen aanschouwen.

aanschouwen? ben je er echt bij geweest? 19.37/38 helemaal geweldig!

vind dit echt een gewelildige show, krijg echt zo erg kippenvel bij het stukje van

Heb deze show al tig keer gekeken.
Echt alles klopt.
De timing de muziek de bommen.
Ook erg speels in elkaar gezet met vele orginele stukken.
Mijn vriendin vond de show zelfs geweldig.
Ook zij heeft um helemaal (in trance) af gekeken.

Back
Bovenaan