Insane

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2305
Artikelnaam: Insane
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 40 schoten
Effectomschrijving: Volgt
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 4/1
Tijdsduur: 20-25sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs 2024 € 57,50
Voorverkoop 2024: € 52,50
Onlineprijs 2024: € 44,99

O.a. te koop bij: Evolutionvuurwerk.nl

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die eerste schoten zijn anders zo te zien. Ik vind het wel een verbetering, die waren altijd een beetje mweh

Gehoord dat deze kooiloos zou zijn... wacht toch echt even de straatfilmpjes af of het de oude vertrouwde kwaliteit is/blijft.

Deze was helaas erg slap, doodzonde want de effecten zijn nog best mooi maar er mist totaal een burst. Zelfs per 2 was het een pruttelpotje zo. Jammer dat ze hier de kooi bij hebben weggehaald, de oude batch ken ik nog wel en die was veel indrukwekkender. Goed om 'm ieder geval in het echt meegemaakt te hebben

Evolution heeft straks met één jaarwisseling zijn eigen doodvonnis getekend. In plaats van de internationale vuurwerk markt te betreden, kunnen ze beter een kleinere markt nemen en wat meer in zetten op kwaliteitscontrole.

Gewoon troep voor 40 piek.

Ben ook heel blij dat ik deze nog heb mogen meemaken zoals hij hoort te zijn. Wat een treurnis op de film hierboven. Er blijft echt steeds minder over van het NL vuurwerk wat de moeite en het geld waard is…

Omg wat een desillusie als je deze hebt gekocht afgaande van eerdere batches of het recenste filmpje van vanderelst. Geen burst te horen maar gewoon plopjes en daarnaast hele slappen boeketten. Ik zou echt niet gecharmeerd zijn als ik hem zou hebben afgestoken aanstaande oud en nieuw en eigenlijk witheet zijn.
Hoe kan een top product zo in prestaties dalen ?

Wauw dat kooiloze doet niets goeds met het Nederlandse vuurwerk.
Ik zeg graag in elk product topic vermelding wel of geen kooi.
Ik weet dat het mee genomen wordt in de vergadering op vwc
Maar mij treft kan het veel eerder.
Verkomt veel teleurstelling.

Even over deze cake... Ik kan wel janken.
Ik kan boos worden op Evo/weco..
Maar zie deze trand bij heel veel merken en producten.
Ik kan wel janken.

Ik zeg graag in elk product topic vermelding wel of geen kooi.
Ik weet dat het mee genomen wordt in de vergadering op vwc

Voor dit jaar maakt het niet meer uit, maar voor volgende jaren lijkt mij het een strak plan.

Altijd mijn favoriete losse cake geweest, had m elk jaar weer in de collectie. Eeuwig zonde dit zeg! Ook dit jaar weer in bestelling staan maar ik ga niet eens de moeite nemen om hem op te halen. Is me de reistijd niet waard

Wat dramatisch slecht is deze geworden zeg. Het was echt een enorme topper, heb 'm vaak in de straat gehad. Ik hou m'n hart vast voor de rest van de Evo producten, ik word echt een beetje verdrietig van wat ik tot nu toe gezien heb.

Altijd mijn favoriete losse cake geweest, had m elk jaar weer in de collectie. Eeuwig zonde dit zeg! Ook dit jaar weer in bestelling staan maar ik ga niet eens de moeite nemen om hem op te halen. Is me de reistijd niet waard

Je kan je bestelling toch gewoon annuleren? Is meestal niet zo'n probleem hoor.

Wat ik niet begrijp is dat een goed merk als Evolution ervoor gaat kiezen producten kooiloos te maken. Gaat allemaal om geld natuurlijk maar het paradepaardje van het merk Evolution is toch wel de harde burst en spreiding. Dat draai je hiermee de nek om.

Je kan je bestelling toch gewoon annuleren? Is meestal niet zo'n probleem hoor.

Mweh nou ik heb toevallig bij die zaak al eerder een bestelling geannuleerd, ga ik ze niet nog eens aandoen :) Ik heb daar ook de El loco besteld, ook een soort Insane variant. Begreep achteraf dat die echt waardeloos is.. vandaar toch ook maar de Insane besteld. Mss wel geinig ook om beide te filmen achter elkaar, zien welke het meest waardeloos is.

Back
Bovenaan