Inglorious Bastard [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 1575
Artikelnaam: Inglorious Bastard
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 480 gram
Aantal Schoten: 32 schots
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 39,95

img_0934.jpg

1575-inglorious-bastard_2.png

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
irritant filmpje hierboven; deze cake is gisteren geschoten tijdens de demo van vuurwerkgigant franeker en heb ik gefilmd. Het is een cake die me deed denken aan een luxe uitvoering van de "sniper"

In mijn ogen een erg mooie cake. Filmpje komt zsm

59,95 vind ik wel wat prijzig voor 32 schoten, maar vind de effecten prachtig, mooie mines en prachtige gouden boeketten die lang blijven hangen.
de tempo vind ik ook prima, vooral omdat ie in i-shape en v-shape schiet. heb deze bak gezien als dummy echt een grote blok is dit, al zegt dat niet alles. zeker 1 om over na te denken vind ik.

Ik snap dat je hem mooi kan vinden maar zou je ook uitleg of argumenten kunnen geven. En baseer je dit op een demo of puur op het filmpje? alvast bedankt.

Ik denk dat dit echt een erg goede stap is van Zena, want vorig jaar vond ik dit gewoon een klasse bak voor jammer genoeg veelste veel geld. Maar nu de adviesprijs met 20 hele euro's naar beneden is bijgesteld ga ik hem zeker overwegen te halen. Lijkt me namelijk een prima prijs voor zoeen bakkie!

Daag Sniper, Hallo Bastars...

Ben trouwens altijd super blij met straat filmpjes! Die geven net even een extra tint aan de hele zaak.

De cake ziet er prachtig uit, de mines zijn werkelijk glitter en glamour,, Ook wel nice dat er 2x W in zit.. Aan de andere kant jammer dat nou juist daar de effecten een tikje kleiner zijn..

Maar dit is een mooi ding hoor nondeju:D

wat ik een leuke verassing vind zijn de red palms of waves die er tussen zitten .
ja ik heb de nijging die 2 een beetje door elkaar te halen .
maar niet te min van ik rood en blauw een mooie combinatie .

Kon het niet laten dus gister maar besteld voor 36 euro. Ben benieuwd. Vind hem op de film er beter uit zien dan de Tresure island die vorig jaar mij top cake was. Maar tegen viel tegen over 2010/2011 filmpjes.

Back
Bovenaan