[Indextopic] knalcakes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vuurwerkbieb

VWC lid
Wat is volgens jou de cake met de hardste burstknal van nederland?

Ik geef een voorzetje:

1. Cyclone (katan)

2. Extreme Salute (B&W)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben ook van mening dat de Extreme Salute een van de hardste potten is met burst. Ik vond de klappen van deze pot nog harder dan van mc thunder. :)

Wat is volgens jou de cake met de hardste burstknal van nederland?

Ik geef een voorzetje:

1. Cyclone (katan)

2. Extreme Salute (B&W)

Goed topic Rob :)
Niks is zo fijn als harde burstknallen bij de sier. Als ik de goeie kwaliteitsfilmpjes af mag gaan van pyro reports dan heeft Dynamite de hardste burstknal van alle cakes. Toch wel blij dat ik hem besteld heb. Ik denk dat Angel Eyes ook zeker daarbij hoort :wink:

Mc Thunder en Big Mc thunder zijn voor mij toch het beste hoor, fraai Ti boeketje.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2X Big Mc Thunder

gr. Pyro power

@pyro power

Heb je hem live meegemaakt?
Oh ja die extreme van Army collectie klapt inderdaad heel hard. Daar stond ik echt versteld van hoe zo'n harde knallen in een Nederlandse pot waren verwerkt:)

Sinds gister wil ik de Daybreak van Wolff graag in dit lijstje plaatsen, had een zeer harde burst. Vergelijkbaar met de extreme salute die ook erg lekker knalt.

Verder knalt de Aftershock Thunder van Hardix ook goed hard, heerlijk tempo zit daar in.

De Extreme Salute heeft de hardste knallen van alle legale cakes die ik tot nu toe heb gehoord. Geen twijfel over mogelijk.
In dit topic zijn in dit kader nog een paar cakes niet genoemd, die hier zeker wel thuishoren. Als ik mijn eigen aantekeningen, gemaakt tijdens de vele demo's die ik de afgelopen weken heb bezocht, mag geloven kun je ook rustig denken aan: Full Sky en Crazy Coconut van Lidu, Deep Impact van Lesli en Outrageous van Bonfire. Niet zo hard als de Extreme Salute en de Cyclone, maar toch lekker hoor!

De McThunder hoort naar mijn mening niet in het rijtje thuis. Hij maakt een hoop herrie, en ik vind het een superding, maar van écht zware bursts is mijns inziens geen sprake.

De Extreme Salute heeft de hardste knallen van alle legale cakes die ik tot nu toe heb gehoord. Geen twijfel over mogelijk.
In dit topic zijn in dit kader nog een paar cakes niet genoemd, die hier zeker wel thuishoren. Als ik mijn eigen aantekeningen, gemaakt tijdens de vele demo's die ik de afgelopen weken heb bezocht, mag geloven kun je ook rustig denken aan: Full Sky en Crazy Coconut van Lidu, Deep Impact van Lesli en Outrageous van Bonfire. Niet zo hard als de Extreme Salute en de Cyclone, maar toch lekker hoor!

De McThunder hoort naar mijn mening niet in het rijtje thuis. Hij maakt een hoop herrie, en ik vind het een superding, maar van écht zware bursts is mijns inziens geen sprake.

Goede reactie man!!! Hier hebben we wat aan. thx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan