in de krant: mijn open brief aan de stichting

Geweldig dit! TOP!! Eindelijk... het kan dus.
Als dit nu ook in de landelijke kranten zou komen dan slaan we een goede slag!!!

Super,super en nog eens supper.
Echt een goed artikel wat onderbouwd is met feiten en niet met meningen en gedachtes zoals ''staakt het vuren'' doet.

De eerste stap is gezet jongens, het moet mogelijk zijn om de komende tijd veel kranten te berijken met dit soort overtuigende teksten.

Met z'n allen staan we sterk:)
Niemand pakt ons de mooiste hobby van de wereld af:wink:

Geweldig artikel! Goed geschreven, overtuigend en krachtig onderbouwd. Zo moet dat! Goed werk, Jos, bedankt!
Laten we allemaal eens zo ons geluid laten horen! Klim in de pen!

Mooi gesproken , proficiat 1-1 nu de inkopper nog.

en een mooie slogan voor je kruistocht lijkt mij: VUURWERK IS NET ZO GEVAARLIJK ALS JE ER MEE OM GAAT.

gr, palmtree.

Deze man heeft nog weinig gepost, maar wat hij post is een aanvulling voor dit forum, een ECHTE freak! Joszie laat met deze bijdrage aan ons en iedere liefhebber zien dat er mensen zijn die nu opeens naar buiten komen met hun verhaal. Volgens mij kan dat alleen op dit forum.

Jos, mijn complimenten en respect.
Mijn hoop en wens is dat vele vuurwerkliefhebbers jouw voorbeeld zullen gaan volgen

Deze man heeft nog weinig gepost, maar wat hij post is een aanvulling voor dit forum, een ECHTE freak! Joszie laat met deze bijdrage aan ons en iedere liefhebber zien dat er mensen zijn die nu opeens naar buiten komen met hun verhaal. Volgens mij kan dat alleen op dit forum.

HAHa, ik lees al jaren mee met alle verschillende vuurwerksites. Mijn informatie heb ik ook alleen maar dankzij al deze sites. Het posten zelf heb ik niet altijd tijd voor.

Maar goed, indien er echt serieus iets opgezet moet worden help ik graag.

Back
Bovenaan