Importeurs Open Dag GBV 15-11-07

Afcajax

VWC lid
002.jpg

Vandaag werd er door Gert Breeschoten een bedrijfs open dag gehouden voor alle importeurs. We kregen een uitgebreide rondleiding door het onlangs vernieuwde hoofdpand. Daarna werden alle mensen per touringcar richting Duitsland vervoerd (vlak aan de grens) om daar rond te kijken in de nieuw gebouwde opslag (gigantisch groot), waar momenteel de vrachtwagens vol binnengeladen worden.

Kijk voor een fotoverslag op:
http://www.vuurwerkfan.nl/frset_foto/albums/GBV_2007_161107/index.html

Leuk verslag en prachtige foto,s weer Patrick. waarvoor dank.

Ik heb twee vraagjes:

1. Werden er tijdens de open dag ook filmbeelden vertoond van de producten?
Met name interessant waar het gaat om nieuwe producten
2. Is de vestiging in Veenendaal helemaal klaar voor de start?
De laatste keer dat wij er waren ze nog volop aan het verbouwen.

Leuk verslag en prachtige foto,s weer Patrick. waarvoor dank.

Ik heb twee vraagjes:

1. Werden er tijdens de open dag ook filmbeelden vertoond van de producten?
Met name interessant waar het gaat om nieuwe producten
2. Is de vestiging in Veenendaal helemaal klaar voor de start?
De laatste keer dat wij er waren ze nog volop aan het verbouwen.

Nee filmbeelden hadden ze nog niet.. Er wordt deze maand nog gefilmd en dan komen de beelden zo spoedig mogelijk op DVD.
De vestiging in Veenendaal is er helemaal klaar voor.. Alle bunkers staan vol, kantoren en showroom zijn ingericht.. Ja eigenlijk zag het er helemaal klaar uit.

Maar ik geloof dat jij zaterdag ook ging toch? Dan zul je het met eigen ogen aanschouwen, vooral die opslag in Duitsland is best spectaculair te noemen (zeker als je het vergelijkt met alle beveiligingseisen hierzo).

En als zaterdag dezelfde lunch geregeld wordt als vandaag hou dan maar vast een plekje vrij :D

Nee filmbeelden hadden ze nog niet.. Er wordt deze maand nog gefilmd en dan komen de beelden zo spoedig mogelijk op DVD.
De vestiging in Veenendaal is er helemaal klaar voor.. Alle bunkers staan vol, kantoren en showroom zijn ingericht.. Ja eigenlijk zag het er helemaal klaar uit.

Maar ik geloof dat jij zaterdag ook ging toch? Dan zul je het met eigen ogen aanschouwen, vooral die opslag in Duitsland is best spectaculair te noemen (zeker als je het vergelijkt met alle beveiligingseisen hierzo).

En als zaterdag dezelfde lunch geregeld wordt als vandaag hou dan maar vast een plekje vrij :D

Ok, bedankt voor de info en tip.
Yep zaterdag gaan Mike en ik de reis maken.
Ik ben benieuwd.
:bye:

Dick van Dijk is een bekende van moeders, dat is de coureur van de rallyauto. Deze heb ik al vaker gezien, alleen het was me niet opgevallen van de Proline reclame (misschien nieuw...), hij rijd voor Rallyforkids, een organisatie die leuke evenementen organiseer voor kinderen in het ziekenhuis.

Dat even over de auto (hij viel me gelijk al op bij de eerste foto achter het spandoek).

Back
Bovenaan