Immortal Special

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1023
Artikelnaam: Immortal Special
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €175

1023-immortal_special.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Laatste schoten lijken een beetje een anti climax al kan dit ook aan de film liggen.
Mooie box maar geef dat ding gewoon een andere naam.

Met bovenstaande eens, geef het een andere naam snap ook totaal niet de meerwaarde van dezelfde naam..

Haalt het bij lange na niet in vergelijking met de Immortal Gold maar het is geen verkeerd spul.

Opzich een prima box, maar wel een mindere versie van de Immortal Gold. Vind hem dan ook veel te duur met 175 euro. Als die in een aanbieding is voor +- 90/100 wel de moeite waard.

Tempo moet gewoon veel meer omhoog. Zo is het totaal niet opbouwend. De finale valt zelfs tegen. Ik zou zeggen gooi er een paar salvos doorheen en gooi het tempo opbouwend omhoog.

Opzich een prima box, maar wel een mindere versie van de Immortal Gold. Vind hem dan ook veel te duur met 175 euro. Als die in een aanbieding is voor +- 90/100 wel de moeite waard.

Ik zie de immortal gold van rubro goedkoper staan dan 175 euro is de richtprijs maar wordt al aangeboden bij sommige verkooppunt vanaf 125,-

Ik zie de immortal gold van rubro goedkoper staan dan 175 euro is de richtprijs maar wordt al aangeboden bij sommige verkooppunt vanaf 125,-

Weet ik, maargoed het is natuurlijk wel een adviesprijs welke aan kan worden gehouden door de winkelier.

Die adviesprijzen, internetprijzen, actieprijzen en weet ik al wat nog meer, moeten ze gewoon mee stoppen. Gewoon een duidelijk en eerlijke nettoprijs geven. klaar! Niks van al dat rare gedoe. Kom op man, een cake boxje van 4 cakes een adviesprijs geven van 175 euro en daarmee de winkelier de keus laten wat ze mogen doen. Bij die cake geen korting, wel gratis vuurwerk. Bij de andere cake wel korting maar geen gratis vuurwerk. Enz. enz. Gek wordt je er van.

Die adviesprijzen, internetprijzen, actieprijzen en weet ik al wat nog meer, moeten ze gewoon mee stoppen. Gewoon een duidelijk en eerlijke nettoprijs geven. klaar! Niks van al dat rare gedoe. Kom op man, een cake boxje van 4 cakes een adviesprijs geven van 175 euro en daarmee de winkelier de keus laten wat ze mogen doen. Bij die cake geen korting, wel gratis vuurwerk. Bij de andere cake wel korting maar geen gratis vuurwerk. Enz. enz. Gek wordt je er van.

Vind het er ook niet duidelijker op worden. Feit is wel dat meeste winkels zich nooit aan de te hoge adviesprijs van Rubro houden en hem voor 139 als hoogste aanbieden meestal (volgensmij is dat gewoon de adviesprijs) zodat het lijkt dat er heel wat korting op zit. Marketing strategie denk ik.

Volgens mij is het ook zo dat als je alle boxen voor 100,- gaat verkopen dat je jouw winkel kan gaan opdoeken, helemaal als het allemaal 30MM combinatieboxen zijn.

Volgens een webshop is het kruitgewicht 2000 gram;

20 gram per schot dus. Vier 500 grammers.
Iemand enig idee of deze cakebox in kooi komt? Ben nl. benieuwd naar de burst.

Het filmpje dat op de site te vinden is, is trouwens veel beter (eigen mening natuurlijk);

Laatst bewerkt door een moderator:

Dat werk jezelf als klant in de hand.. wij kopen dat spul.
het is net als een tv de zogenaamde advies prijs, dan normale -en dan de internet / aanbieding prijs..

en dan weer op het forum ooh daar is ie 10 euro goedkoper...
hup dan gaat weer bij een andere leverancier / dealer voor de super vaste klanten internet korting van ... en ga zo maar door.

het beste voorbeeld is toch dat er heel veel meedoen aan die irritatie opwekkende hallucinator actie
ik krijg er een hallucinatie van...
maar inmiddels wel 101 pagina`s vol.. dus wie is er nou gek..

maar weer on topic, ik vind deze cake niet zo geslaagd. het is gewoon een mislukte remake.. en dat geeft ook niet sommige remakes zijn net zoals in de muziek beter of gelijkwaardig aan het origineel en deze toevallig niet in mijn mening..

maar dat is ook het risico wat je neemt je dan ook de naam nog voor een deel overneemt... had je hem een compleet andere naam gegeven dan was dit een andere discussie geweest in mijn ogen.

Back
Bovenaan