Imagine

moontan

VWC lid
xxl_jw103_imagine_19_shots_groot.gif

Artikelnummer: JW 103
Artikelnaam: Imagine
Netto Kruitgewicht: 257 gram
Aantal Schoten: 19
Effectomschrijving: PURPLE STAR WHITE GLIT TERING WITH RED TAIL;PURPLE+GOLDEN GLITTERING WILLOW WITH BLUE TAIL; SILVERY COCONUT GREEN GLITTERING WITH SILVERY TAIL; RED+WHITE GLITTERING WILLOW WITH RED TAIL; WHITE GLIT TERING CRACKLING STAR WITH TIME RAIN TAIL (FAN STYLE RISING TOGETHER)
Richtprijs: € 16,50

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
zoooo dit is wel een hele erge goede bak..prachtige heldere kleuren super mooie effecten in 1 bak, prachtige blinkers/glitt ering er door lekker fel bakkie... dit is echt een 100% TOP cake.. aan dit soort cake's geef ik graag me geld uit.. voor 16,50,- is het AANSCHAFFEN :D:D

zoooo dit is wel een hele erge goede bak..prachtige heldere kleuren super mooie effecten in 1 bak, prachtige blinkers er door lekker fel bakkie... dit is echt een 100% TOP cake.. aan dit soort cake's geef ik graag me geld uit.. voor 16,50,- is het AANSCHAFFEN :D:D

Ik kan mij voor 100% in jouw commentaar vinden.
Niets aan toe te voegen.
Staat heel hoog op mijn lijstje.
Twee persoonlijke favorieten in deze cake verwerkt : En blinkers, en mooie kleuren.
:bye:

Dit is dan ook weer een van de meerdere toppers uit de Jorge serie. Bij vergelijkbare merken in Nederland zouden we hier zo'n 25- 30 euro voor moeten neerleggen, en dan komt XXL weer met een dumpprijs aanzetten. Dit zijn echt de dingen die het bij mij doen om dit jaar vuurwerk van XXL te gaan kopen. Zulke prijzen voor zulke producten dat als zoals ik waarschijnlijk al veel meer hebt gezegt iets wat ongekend blijft in Nederland.

imagine

imagine

Imagine jw 103

Hoi
Curby

Deze cake is echt 100% super.
ik weet niet hoe ze het maken maar deze kwaliteit vind je nergens, (betere grond stoffen denk ik dan in china)

Groetjes
Bert

Imagine jw 103

Hoi
Curby

ik weet niet hoe ze het maken maar deze kwaliteit vind je nergens, (betere grond stoffen denk ik dan in china)

Groetjes
Bert

ik weet er inmiddels het fijne van,ik ben ook erg blij dat dit top bedrijf zijn collectie in nederland heeft weten te bevestigen, u bent geloof ik ook 1 van de eerste die dit assortiment eigen gemaakt heeft he.. veel succes met de verkoop er van dat zal wel goed komen denk ik...
Greetz Gurby met een G:p

Imagine jw 103

Hoi
Curby

Groetjes
Bert

Doordat deze producten in Polen worden gemaakt zullen ze inderdaad een ander kwaliteit kruid bevatten dan in China. Voor handen zou je zeggen hoe goedkoper de producten hoe goedkoper de kwaliteit van het vuurwerk. Dat zou de algehele instelling kunnen zijn van het koopgedrag aanstaand jaarwisseling, mensen die denken o wat een goedkope prijzen dat kan nooit wat moois zijn. Ik zou ze gewoon overtuigen met het spetterende beeldmateriaal wat al op internet te vinden is en waarschijnlijk zal u het ongetwijfeld presenteren in uw showroom d.m.v. een DVD van XXL.

Maar we blijven Nederlanders nietwaar. Als het maar goedkoop is, en goedkoper kan! Dit mag maar weer bewijzen dat een goedkoop geen duurkoop is, wel in de vorm van kwaliteit, goedkoop maar kwaliteitskoop :).

Gr.
Vuurwerkland

Laatst bewerkt door een moderator:
imagine

imagine

Imagine

Hoi

Ik vind dat je bij nieuwe producten altijd een demo avond moet houden. Gaan wij ook doen dit jaar
Groetjes
Bert

Imagine

Inmagine

over 2 jaar word vuurwerk uit china ook beter moeten ze voldoen aan de EC keur.
Prijs kan veel lager maar dat komt dat alle grote importeurs prijs afspraken maken in nederland mag dat niet, daarom komen ze in china bij elkaar.

groetjes
Bert

Inmagine

over 2 jaar word vuurwerk uit china ook beter moeten ze voldoen aan de EC keur.
Prijs kan veel lager maar dat komt dat alle grote importeurs prijs afspraken maken in nederland mag dat niet, daarom komen ze in china bij elkaar.

groetjes
Bert

Vandaar dat de NMA hier niets tegen kan doen. Deze opmerking is verder wel raak, eindelijk nog eens iemand die het zegt!

Imagine

Imagine

Hoi

Het is niet alleen de imagine maar de hele XXL collectie, die bij mij hoog in het vaandel staat, schore 10, nog nooit heb ik een vuurwerk collectie gezien die zelfs met de paketten zo hoog schoort.
vr groet
Bert

Imagine

Hoi

Het is niet alleen de imagine maar de hele XXL collectie, die bij mij hoog in het vaandel staat, schore 10, nog nooit heb ik een vuurwerk collectie gezien die zelfs met de paketten zo hoog schoort.
vr groet
Bert

Ook helemaal mee eens Lammersvuurwerk. De gehele XXL collectie doet mee aan kwaltieitsvuurwerk. Ik heb nog geen slechte producten gezien als ik kijk naar prijs/ kwalteitsverhouding. Ook dit product (om maar weer eens ontopic te gaan) heeft hele goede effecten voor een weer lage prijs.

Imagine jw 103

Hoi
Curby

Groetjes
Bert

Ze zou wel denken dat jorge in polen wordt gemaakt, maar al het xxl vuurwerk komt gewoon uit china! :D

ONTOPIC :
Schiterende 19shots cake, en voor die prijs kan je hem al helemaal niet laten liggen!

Groeten,
Vuurwerkland

Dus XXL Fireworks is een importeur van Jorge dat eerst naar polen word geimporteert of rechtstreeks (vanwege de NL wetgeving)?

Wat een geweldig stukje vuurwerk! ontsettend mooie gemixde effecten. dit zie je niet zo snel in Nederlands vuurwerk. vooral de golden glittering willow met purple erin is erg mooi. En dan ook de prijs, 16,50 is geen geld voor zulk kwaliteit! Hiervan komen er minimaal 2 in mijn collectie.

Wat een geweldig stukje vuurwerk! ontsettend mooie gemixde effecten. dit zie je niet zo snel in Nederlands vuurwerk. vooral de golden glittering willow met purple erin is erg mooi. En dan ook de prijs, 16,50 is geen geld voor zulk kwaliteit! Hiervan komen er minimaal 2 in mijn collectie.

Ben het helemaal met je eens Ramon.
Wat een topper van een cake....prachtige blinkers / willows /kleurenpracht/leuke finale.
Ook mensen met een low-budget kunnen dankzij XXL-Fireworks deze fantastische cake bemachtigen.
Indien deze cake in het echie net zo mooi is als op de film..... zou het wel eens 1 van de mooiste cakes (in deze prijsklasse) van 2007 kunnen worden.
Bij mij gaan er zeker 3 a 4 de koffer in.
Cheers:bye:
Mek

Ben het helemaal met je eens Ramon.
Wat een topper van een cake....prachtige blinkers / willows /kleurenpracht/leuke finale.
Ook mensen met een low-budget kunnen dankzij XXL-Fireworks deze fantastische cake bemachtigen.
Indien deze cake in het echie net zo mooi is als op de film..... zou het wel eens 1 van de mooiste cakes (in deze prijsklasse) van 2007 kunnen worden.
Bij mij gaan er zeker 3 a 4 de koffer in.
Cheers:bye:
Mek

Ik kan dus bevestigen dat deze minstens zo mooi is als op het filmpje. Sterker nog, de Jorge producten waren veelal beter dan op de filmpjes te zien zijn.

Dit was absoluut een topcake! Ik heb er met volle teugen van genoten!

Ik kan dus bevestigen dat deze minstens zo mooi is als op het filmpje. Sterker nog, de Jorge producten waren veelal beter dan op de filmpjes te zien zijn.

Dit was absoluut een topcake! Ik heb er met volle teugen van genoten!

I agree with you.
Gezien op de demo in Zeewolde en afgestoken met oud en nieuw.
Een absolute topper van XXL/Jorge

Back
Bovenaan