Illegaal vuurwerk aangetroffen in woning Assendelft

duitje

VWC lid
ASSENDELFT - De politie heeft na meldingen van vuurwerkoverlast aan de Landmeter in Assendelft illegaal vuurwerk aangetroffen.

en 21-jarige man werd hiervoor aangehouden en verhoord op het bureau. Agenten namen het vuurwerk in beslag.

Omwonenden hadden zaterdag geklaagd dat een man zwaar vuurwerk afstak en uitdeelde aan kinderen. Uiteindelijk werd het spul in een tas in de woning gevonden.

http://www.noordhollandsdagblad.nl/...erk-aangetroffen-in-woning-Assendelft?lref=L4

Afsteken okay:frusty:

Ja dat vind ik inderdaad, dat is namelijk zijn eigen verantwoording. Maar het aan kinderen geven vind ik namelijk een stuk minder intelligent want hij kan namelijk nooit weten wat die kinderen er mee gaan doen en stel je voor dat er iets ernstig gebeurt.

Ja dat vind ik inderdaad, dat is namelijk zijn eigen verantwoording. Maar het aan kinderen geven vind ik namelijk een stuk minder intelligent want hij kan namelijk nooit weten wat die kinderen er mee gaan doen en stel je voor dat er iets ernstig gebeurt.

Het ging mij erom dat je nu geen vuurwerk hoort af te steken dus dat is niet okay.
Mits het cat1 naar in het bericht staat zwaar vuurwerk dus geen cat1

Back
Bovenaan