Hysteria

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 6843
Artikelnaam: Hysteria
Bruto Gewicht: 8,190 kg
Netto Kruitgewicht: 988 gram
Aantal Schoten: 63 schoten
Effectomschrijving: Maximaal gevulde compound van het Dikste kaliber, Deze moet je kopen!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 2/3
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €99,95

Zeer sierlijke compound, hier word ik wel enthousiast van!

De combinatie van verschillende effecten in één bombette vind ik heel mooi uitgevoerd. De blauwe tails wil ik wel in des straat zien, dat wordt genieten! En de prijs; 99,95 adviesprijs; dat betekent dat je hem vast wel goedkoper kan vinden.

Staat dikgedrukt op mijn lijstje!

Deze box is gratis te krijgen bij de bestelling van drie andere boxen. Leuke actie! Meer(n) :wink: korting is er haast niet te krijgen aangezien sommige boxen ook voor voordelige prijzen weggaan. En daar komt de gratis box nog bij.

Sierlijke combinatie van effecten in één boeket. Goed gevuld en de lijkt goed. Ben hier wel erg benieuwd naar.

Deze via de mysterydeal gekocht bij feestje, over het algemeen erg blij mee

Met of zonder kooi maakt mij persoonlijk weinig uit, op film ziet die er goed uit en gaat ook prima lang door.
Anderzijds wel spannend wat die gaat doen in de straat!

Buiten deze mysterydeal had ik het niet aangeschaft, gezien de 100€ prijs voor net geen kilo kruit.

Ik heb 'm in de gratis box actie en ben er erg blij mee, mits ie idd zo presteert als op de video. Vind het echt een mooie box, ik schiet 'm wel voor 12 uur omdat ik bang ben dat ie na 12 uur niet tot z'n recht komt met al het overige geweld.

Back
Bovenaan