HVLV - Denktank [Leden Gezocht]

HVLV

VWC lid
Samen sterk voor vuurwerk!

Wij bij HVLV erkennen de kracht van samenwerking. Samen weet je meer, doe je meer en bereik je meer. Daarom initiëren wij de HVLV massa actiegroep.

Wij zoeken enthousiaste forumleden die een belangrijke rol willen spelen bij het behoud van de vuurwerktraditie. Concreet zijn wij op zoek naar mensen die graag willen meedenken, meedoen en die samen met anderen een actieve schakel willen zijn bij de uitvoerende operaties van HVLV. Denk hierbij aan het promoten van berichten, helpen bij onderzoek, schrijven van teksten, nadenken bij het bepalen van communicatie uitingen/aanpak etc.

Lijkt dit je wat? We hoeven geen CV of Motivatiebrief. Alleen graag via een PM antwoord geven op de volgende vragen:

1. Voornaam

2. Telefoonnummer

3. Email.

4. Beschrijf in het kort wat de vuurwerktraditie voor jou betekent?

5. Heb jij social media? Zo ja, welke?

6. Om de lijntjes kort te houden communiceren wij voornamelijk via chat apps. Welke app(s) gebruik jij? Telegram, WhatsApp of Messenger?

HVLV groeit!

Wij zijn ontzettend blij dat BUTCHER lid is geworden van de HVLV Denktank!

Word ook lid van de denktank en strijd mee voor het behoud van de vuurwerktraditie. De traditie en haar voorstanders hebben ook jouw hulp nodig!

Aanmelden voor de Denktank kan via een PM.

Welkom-Butcher.png

Laatst bewerkt:
Welkom Dedon!

We zoeken nog steeds extra mensen voor de HVLV DenkTank, meld je aan middels PM.

Welkom-DEDON.png

Mijzelf gisteren maar eens aangemeld.

Mochten mensen goede (stabiele) beelden, van goede kwaliteit hebben (ook de audio), die in hun ogen de perfecte sfeer omschrijven en/of goede beelden hebben van interviews (waar zij zelf de rechten over hebben) welke de traditie in een positief daglicht zetten, gaarne een PM sturen, zodat we ff contact kunnen leggen. Ik wil graag eens een voorzet maken op een leuke (waarschijnlijk korte) documentaire.

Misschien niet helemaal het goede topic, maar ik wil me aanmelden voor de werkgroep YouTube. In jullie nieuwste mail zag ik wat over de verschillende werkgroepen.

Back
Bovenaan