Hurricane Crystal

Koala

VWC lid
Artikelnummer: KY3010
Artikelnaam: Hurricane Crystal
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 152 gram
Aantal Schoten: 12 schoten
Effectomschrijving: spinner tail, blink - silver
Tube diameter: 25 mm
Kooi: Nee
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 28 sec.
Stijghoogte: 25 meter
Adviesprijs: €19,95

china_red_2020_hurricane_crystal.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Waarderingen: Scav
"Een cake met een mooie heldere kleur. De schoten gaan met een twister omhoog zoals je van deze naam mag verwachten."

Dat meldt de site van Intratuin Hoorn hierover. Heel benieuwd!

Lijkt net alsof ik naar Ice Crystal kijk, ook van China Red, maar dan met 1 shot extra (zelfde adviesprijs ook als ik de startposts in beide draadjes moet geloven).

Best leuk hoor, doet denken aan Decibel alleen dan veel kleiner en duurder...

Hij is zeer mooi op het China filmpje, de spinning tails zijn echt vet. Presteert hij straks ook zo of ... want 20 euro voor 12 schoten vind ik heel erg hoog.

Staat nu voor €12.99 te koop bij de Intratuin. Dat maakt hem al interessanter en qua prijs vergelijkbaar met de Wolff Decibel. Echter heeft de Decibel meer kruit(325gram) en het dubbele aantal shots(25). Komt dus qua kruit per tube wel redelijk met elkaar overeen. Behalve dat hij dus het dubbele kost:D
Misschien dat ik er toch 1 aanschaf om te testen. En als budget stookvoer voor in de vooravond.

Deze cake kwam op zich goed uit de verf. Hij is alleen wel aan de korte kant met 12 schoten en ook nog eens aan de prijs.

Als je hem voor onder de 15 euro kan bemachtigen dan moet je het zeker doen. Leuk voor tussendoor !

Nou.. als je dit in W-shape neerzet, heb je best een nette bijna 500-grammer 36sh voor nog geen 34 euro (incl intratuin -20% tenminste). Niet gek!

Vond deze erg goed overkomen bij de demo in Zoetermeer. Dikke spinners en mooie witte blinkers. Lijkt inderdaad veel op de Sparkling Snow van Orange Label destijds. In meervoud kun je hier mooie projectjes mee maken.

Back
Bovenaan