Hulp nodig met instellen nieuwe filmcamera!

pyro99

VWC lid
hallo,

ik heb vandaag een nieuwe filcamera binnen gekregen, nu ben ik hem aan het testen met cat1 vuurwerk maar ik krijg hem helemaal niet lekker ingesteld.

nu is het probleem dat ik me oude filmcamera op vuurwerkstand had staan , en best mooie filmpjes maakte, nu probeer ik hetzelfde met deze en krijg hem totaal niet scherp en helder (het is een full hd cam)

nu heb ik geprobeerd hem op auto stand te zetten, nu zit je wel met een focus probleem , maar het beeld is wel helder en mooi!

kunnen jullie mij helpen om me camera klaar te krijgen voor oud en nieuw! , ik kan het testen op cat1 vuurwerk. en aankomende vrijdag test ik hem op een demo!

hebben jullie tips en ideen? ben best bang dat me O&n filmpjes gaan mislukken dit jaar :cry:

hier een filmpje dit is met me nieuwe camera gefilmd :

ohja ik heb de: canon legria hf m506 gekocht

alvast bedankt!

--pyro99:bye:

Laatst bewerkt:
niemand die me kan helpen?:rolleyes: er zijn zoveel goede filmers op vwc!

vast wel iemand die wat van instellingen afweet toch? :p

sorry ben een beetje ongeduldig haha oud en nieuw is al over 12 dagen en snap er nog niks van :p

Misschien is het handig als je even erbij vermeld welke camera je hebt? :p

Edit: Zie het nu staan haha

Hd

Hd

heb me camera gestest vanavond! wat vinden jullie er van?

zouden de instellingen goed staan zo .(kijk op 1080p)

wel even er bij zeggen dat de finale 99% goud was en het regende hard :p

ik hoor graag jullie tips en reactie's!

Niks meer aan doen,ziet er prachtig uit.
Staat hij nu op auto of handmatig?

hij staat op vuurwerkstand nu ,dus dan past die zich automatisch aan dacht ik , maar je krijg geen ongefocuste beelden die je wel op de normale auto stand hebt.

Super kwaliteit toch?
Zelf het "moeilijk te filmen" goud staat er prima op!

Denk dat je nu wel tevreden bent of niet?

Ik vind het er ook netjes uit zien!
Hoor wel eens verhalen dat een "vuurwerkstand" niet altijd een mooi resultaat geeft, maar jouw beeld ziet er goed uit. Zoals al gezegd ook de goudkleuren zijn mooi en dat is toch vaak lastig om goed in beeld te brengen.

Wens je heel veel plezier met dit leuke apparaat, tevens een compliment voor alle leuke films die je altijd deelt met ons!

Keep it going :wink:

Tsja,als er een vuuwerkstand opzit wat op niet veel cams zit en de kwaliteit geeft zoals op jou filmpje is de keuze niet moeilijk lijkt mij en lekker altijd zo vuurwerk filmen.

Dan ben je zeker van perfect beeld iig.

Back
Bovenaan