Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit is de show zoals ik hem in gedachten heb tot nu toe:
Wall of Gold 2013 x1
Fury x3 (samen)
Turn It Up x2 (samen)
Wall of Silver 2013 x2 (Ruimte ertussen, naast elkaar)
Secret Salvo x3 (In een lijn)
Wacky Whistler x1 Pretty Prestige x5 (samen)
Rollercoaster x2 (samen)
Fresh Favorite x1 Comitatus B x1 (samen)
Heavy Legend 25 x2 (samen)
Frozen By Fire x2 (samen)
Amarok A x2 (samen)
Maori Hunter A x1 Geisha Rebel x1 (samen )
Gate of Heaven 1 x3 (In een lijn)
Kroonjuweel x2 (Ruimte ertussen, naast elkaar)
Event Stagemaker x2 (Ruimte ertussen, naast elkaar)
Gravity x1
Psycho Mania x2 Sparkling Snow x2 (In een lijn, om en om)
Daisy Beam x2 (samen)
Blue Thunder x2 (samen)
Gate of Heaven 1 x4 Heavy Legend 16 x2 (In een lijn 2 > 2 > 2)
Happy Thunder Q x2 Sky Explosion x1 Secret Salvox2 (1H>1SS>1SE>1SS>1H)
b.v.d.
Gr Emiel
Ik zou de eerste 3 skippen (wall of gold / fury / turn it up) en gelijk starten met 3 walls of gold samen. Vorig jaar vond ik de Wall of Gold niet sterk genoeg in z'n eentje, dus zou niet aanraden deze los af te steken.
Het is niet echt een show, maar ik had wel een idee voor een projectje: Een zelfgemaakte mat met een flinke partij Zena Traat die ik over heb van vorig jaar (in totaal 95 stuks, waarvan ik 50 in de mat ga maken). Hoe kan ik dit het beste doen?
Bedankt voor de tip, alleen om van 3 walls of gold naar 2 walls of silver over te gaan is misschien een beetje vreemd? Ik zou ook 3 keer wall of silver erachteraan kunnen gooien maar dan valt er weer zo'n gat bij 1x wacky whistler & 5x pretty prestige.
Ah zo, nee ik bedoelde 1x Wall of Gold tussen 2 Walls of Silver in
Vervolgens heb je idd ook nog wel een punt dat de wacky wistler samen met een paar pretty prestiges misschien ook niet echt overweldigend is. Dit is ook een combi die ik (min of meer) eerder heb geprobeerd. Wat ik daarna heb gedaan is een cake vastmaken aan de wacky whistler, die ongeveer op de helft van de fluitbak in komt.
Goed plan! en, goed plan!haha
Ik denk dat een magicians wel kan icm met de wacky whistler/ pretty prestige. De kleuren parels passen bij de pretty prestige en de tails bij de wacky whistler. dan kan ik vervolgens de secret salvo's wisselen zodat die crackling direct komt na de crackling finale van de magician.
Ik ga eens even aan het lijstje sleutelen, bedankt
Heeft iemand misschien een idee om een project voor overdag te maken met 10 thunderkings, 1 knalcake en misschien een fluitblok? wat zou een mooie volgorde zijn of een aantal dingen door elkaar laten gaan?
ik ben benieuwd naar de ideën.
alvast bedankt!!
Ik heb een vraag waarmee kan ik het beste mee starten..
- fontijnen
- fakkels
- sunbeam 1 (tail/staarten)
Alvast bedankt!
Ik heb een vraag waarmee kan ik het beste mee starten..
- fontijnen
- fakkels
- sunbeam 1 (tail/staarten)
Alvast bedankt!
dat is wel een gaaf idee om dit te doen inderdaad ik heb alleen een wijziging ik heb 36x de secret salvo die ga ik er meer in verwerken in de finale het moet er uitspringen