\_niels_/
VWC lid
Voor 12 uur heb ik samen met mijn vrienden 150 euro te besteden, we kunnen vuurwerk kopen bij Zena Middenmeer, Fietsenhal Middenmeer en de vuurwerkcentrale. Wat is verstandiger, een cakebox kopen of gewoon losse cakes kopen en doorlonten? En welke cakebox/cake raden jullie aan? Alvast bedankt
Losse cakes is niet per sé verstandiger dan een cakebox, of anders om. Het hangt er net een beetje vanaf wat je leuk vindt. Als je de cakes sowieso doorgelont wilt hebben, zou ik zelf voor 1 of 2 cakeboxen van Zena gaan. O.a. Zena Triumph is inderdaad een goede keuze. Laten we zeggen dat je twee cakeboxen haalt (€100), dan zou ik nog een aantal mooie losse potten halen bij de Fietsenhal.
Met de prijzen die ze daar hebben kun je haast geen miskoop doen. Persoonlijk vind ik de Eagle Mover (€14,50)(omlabeling van de Moving Stars) en de Fusion Impact (€19,95)(omlabeling van de Illusion) aanraders. Zeker voor die prijs.
Als je nog leuke kleine potjes wilt, kun je nog het assortiment Shou erbij doen. Kost €18,75, en voor dat geld heb je 4 hele mooie 16 shots potjes. Heb ik zelf al jaren standaard bij de collectie.