Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Hallo,

Ik moet weer eens kiezen. Ditmaal tussen de Heavy Legend Killer Instinct en de Golden Show van Masterline. Wat lijkt jullie de beste keus?

Aangezien de cake die ik zou bestellen afgekeurd is, moet ik er een vervanging voor hebben.
(De cake die afgekeurd is, is de Wonderful Sky van China Red)

Tot nu toe heb ik dan:
1x Imperial Blink
1x Nankin Fire
1x Power of Gold

Deze cake koste €16,95 dus ik wil ook ongeveer in die richting komen. Ik kan maximaal 5-10 euro hoger uitkomen.
Ik heb het liefst cakes met grote effecten (dus niet doorlonten, tegelijk afsteken etc...)

Ik dacht zelf aan 2x Imperial Blink, aangezien het een mooie bak is voor de prijs.

Ik bestel via deze website: https://makkeliebadhoevedorp.vuurwerkexpert.nl/

Hallo,

Ik moet weer eens kiezen. Ditmaal tussen de Heavy Legend Killer Instinct en de Golden Show van Masterline. Wat lijkt jullie de beste keus?

Hiertussen zou ik voor de Golden Show gaan. Ten eerste lees ik bij Orthen dat de Killer Instinct te weinig geleverd is. Dit zou dus kunnen betekenen dat je überhaupt geen Killer Instinct kunt kopen. Daarbij is de Golden Show iets duurder maar, ik vind, met mooiere effecten. Leuke willows en een mooie finale. Die finale ontbreekt bij de Killer Instinct waardoor de cake bij mij niet 'af' is als je hem los wilt schieten.

In Duitsland moet je absoluut geen pijlen halen! Die zijn dan dramatisch slecht, wegens sterk limiterende wetgeving. Naja, één pakketje van een tientje is leuk voor erbij, maar je moet er vanuit gaan dat de pijlen slechter zijn dan in Nederland.

Ok, geen pijlen uit Duitsland dus, maar welke zijn leuk uit NL dan.voor.een.zacht.prijsje?

Ok, geen pijlen uit Duitsland dus, maar welke zijn leuk uit NL dan.voor.een.zacht.prijsje?

Ligt er aan welke dealer, Als je een pijlenpakket moet kiezen raad ik je de volgende aan:
- Light Year (zena). In mijn ogen een van de beste pijlen te krijgen op Nederlandse markt.
- Ninja 2 of 3 (Lidu, Wolff). Als je deze nog ergens kan krijgen, meenemen!

Ik heb hulp nodig bij mijn lijstje maken voor 70 euro bij http://www.devuurwerkbunker.nl/homedevuurwerkbunker wil beetje sier met knal en veel tunderkings en ander klein vuurwerk en een mooie pakket
alvast bedankt voor reacties

Wat ik zou nemen:

Klein spul voor overdag:
1x Super babypijlen fluit (€1,95)
3x Actie kanonslag (€1,00)
1x Thunder King 5 doosjes a 6 stuks (€10,00) (ipv 11,25)
1x Big Bang ratelband 150 shots (€1,00)
2x Grondbloemen (€0,69)
1x Romeinse Kaars 10 balls (€1,00)
--18,33 euro voor overdag

Siervuurwerk
1x (pakket) New Festival Box (€12,50)
1x Heavy Legend 16 shots (€6,95)
1x Heavy Legend 25 shots (€12,95)
1x (knalpot) Delicious thunder 2=1 (€25,00)
--57,40 euro voor 's avonds

75,73 totaal.

Hoop dat ik je hiermee wat op weg help :).

Ik twijfel heel erg tussen event box Spirit of Beijing en de Heron streetcollection 5.

Qua effecten vind ik heron mooier (wel andere volgorde) maar de sob heeft een betere burst maar die crackling wolkjes vind ik maar matig. Daarnaast scheelt het 30 euro. De sob is goedkoper.

What to do, what to do?

Eigenlijk best vervelend positieve keuzevrijheid ;-). Maar dat terzijde

Bij Wagenvoort hebben ze 'single shot bulkpack 36 stuks' en 'Thundershock bulkpack 40 stuks'.
Weet iemand welke merken dit zijn en welke harder knalt of meer sier heeft??

Thundershock = Cafferata;
36 stuks bulkpack, plaatje?
Zou kunnen dat het de Vuurwerktotaal bulkpack is...

Edit: Yup, foto gezien, is van vuurwerktotaal.

Een korte vraag, ik heb twee rollen van China Red besteld, de gigaklapper. Ik heb nu twee rollen van broekhoff (megaklapper) geleverd gekregen. Hij lijkt vrij klein en licht met een groot hart. Veel info is er niet over te vinden. Weet iemand het verschil en welke beter is?

Thanks!

Ik wil zo nog ff wat klein spul gaan bijhalen. raden jullie nog wat aan wat ik absoluut nog moet meenemen?

Edit: oja winkel is een vuurwerktotaal zaak

Hallo! Misschien een beetje vroeg van het jaar om hier alweer over na te gaan zitten denken. Maar het leek mij handig om nu al een beetje te gaan kijken, zodat ik zo meteen goed weet wat ik wil.
Dus hier het korte lijstje:

- Wat je budget is;
Mijn budget ligt rond de 50 euro.
- Welk land, België, Nederland, Duits etc.
Ik wil het liefst gewoon Nederlands vuurwerk
- Welke collectie(s) en/of winkel(s) je je vuurwerk kan kopen;
-De eerste winkel: http://fietsenhalmiddenmeer.nl/NVMwinkel/Index-Vuurwerk.htm
-De tweede winkel: http://www.vuurwerkbestelling.nl/no...ffelaar/?PHPSESSID=6s515dh0khi7a9s0gqfsfmcpd4
- Wat je zoekt: knal, cakes, pijlen en pakketten etc;
Ik wil het liefste cakes/flowerbeds. Maar een leuk pakketje met cakes kan ook wel.
- Je vraag natuurlijk.
Ik wil in ieder geval 2 á 3 cakes waar redelijk wat moois uit komt. Ik Dacht dat jullie mij daar wel bij zouden willen en kunnen helpen. Misschien wat moeilijk voor 50 euro, maar zeker niet onmogelijk.

Ik hoop dat dit genoeg is. Persoonlijk denk ik dat winkel 1 het goedkoopste is qua cakes. Je krijgt vaak 2 á 3 cakes voor de prijs van 1.

Alvast bedankt!
M.v.g. Kevin

Nieuwe producten en of collecties voor 2013-2014 zijn nog geeneens bekend, zeker dat je hier niet even mee wil wachten?:p

Nieuwe producten en of collecties voor 2013-2014 zijn nog geeneens bekend, zeker dat je hier niet even mee wil wachten?:p
Uit ervaring weet dat winkel 1 (fietsenhal middenmeer) meestal elk jaar bijna hetzelfde spul heeft.
Maar ik wilde eigenlijk een beetje een indicatie wat ik het beste zou kunnen kopen met zo'n klein budget. Aangezien hier toch wel heel wat mensen zijn met verstand van vuurwerk. Ik weet dat het verschrikkelijk vroeg is. Maar toch.. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel :p

Back
Bovenaan