Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Ik twijfel tussen het volgende: 1x buurt assortiment of 1x 4 seasons beide van Rubro.

Wanneer ik het buurt ass koop gaat deze in 1x de lucht in!

Wat zal meer geweld opleveren?

Hi daar,

Ik heb niet super veel ervaring met het siervuurwerk van diamond. Als het kan zou ik een ander merk kiezen, diamond is erg duur. Anyway, hier een aantal producten die leuk zijn om in een show te plaatsen, bekijk ze eens:

Premium series:
* Roman candle barage (fontein/romeinse kaarsenpot) 11,95.
- Blazing sunset, dikke waaier cake, 29,95.
- Wonderfull heaven, 34,95.
* The Whistling Moon Missile (fluitbak 300s) 21,50.
* Multicolour Diamond
- Sharp Willow (schijnt een hard knalblok te zijn) 22,50.

Proffesional series:
- Anaconda 62,50
* Spider 42,50

Imperial collection:
- Deadly Target 39,50

Degene met een * er voor heb ik zelf ervaring mee en ben ik over te spreken.

Ik hoop dat dit je een beetje op weg helpt!

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje op het forum aan het speuren naar leuk vuurwerk, maar een lijstje maken lukt maar niet.
Mijn Budget is aardig klein, 100 euro.
Ik wil voornamelijk Cake´s.
Ik ben op zoek naar 1 grote cake, en een aantal kleinere, want anders komt het niet uit met mijn budget.
Mijn bestellingen doe ik bij Harten 4 in Veenendaal waar ze de volgende merken hebben.:

1. Beko
2. BKV
3. Bon
4. Cafferate
5. GBV
6. Hardix
7. Royal
8. Rubro
9. VDN Fireworks

Ik had al 1 lijstje maar toch bedenk ik me daar over.
Dit was mijn lijstje:

Freezing Steel - Royal : €31,95
Solid Stone - Royal : €42,95
Heavy Legend 25S - Rubro : €16,95

(Ik zoek ook wat knallers)

Kunnen jullie me helpen?

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Hi MisterLucky96,

Als ik daar voor 100 euro zou moeten bestellen zou ik het volgende bestellen:

Potten:
- Passion Flower, €36,00 (grote cake)
- 2x Gate of Heaven 1, p.s.€5,95, samen €11,90.
- Spitfire, €6,45
- Hoogmoed €10,12 (harde knalpot)

Pijlen:
- Ninja 1 pijlenpakket, €14,95
- Extreme bang rockets, €8,50 (ontzettend harde knal pijlen)
Totaal pijlen: €23,45

Knal:
- 4x Binkie, €2,81
Totaal knal: €11,24

Totaal: 99,16.

Hallo, ik heb van mijn tante 50 euro gehad om te besteden aan siervuurwerk en het liefst een mooie pot. Maar ik wil het geld dus wel goed besteden...Weet iemand een goede pot die die 50 euro waard is? (mag net iets meer of minder zijn). Graag in Nederland bij vuurwerkbestelling.nl / devuurwerkwinkel.nl of halfords.

Alvast bedankt.

Ik vind het vuurwerk van Halfords dit jaar echt DRAMATISCH slecht. Maar als je je moet beperken tot die collectie, is de DRGN lijn wel redelijk. Bijvoorbeeld twee keer de Express voor 27,99 waar dan nog 15% voorbestelkorting vanaf gaat. Dan kom je toch mooi onder de 50 euro uit :)

Hi daar,

Ik heb niet super veel ervaring met het siervuurwerk van diamond. Als het kan zou ik een ander merk kiezen, diamond is erg duur. Anyway, hier een aantal producten die leuk zijn om in een show te plaatsen, bekijk ze eens:

Premium series:
* Roman candle barage (fontein/romeinse kaarsenpot) 11,95.
- Blazing sunset, dikke waaier cake, 29,95.
- Wonderfull heaven, 34,95.
* The Whistling Moon Missile (fluitbak 300s) 21,50.
* Multicolour Diamond
- Sharp Willow (schijnt een hard knalblok te zijn) 22,50.

Proffesional series:
- Anaconda 62,50
* Spider 42,50

Imperial collection:
- Deadly Target 39,50

Degene met een * er voor heb ik zelf ervaring mee en ben ik over te spreken.

Ik hoop dat dit je een beetje op weg helpt!
dat ziet er zeker goed uit inderdaad vooral die anaconda zeg! (mag ook wel voor die prijs) die was mij nog niet opgevallen :D
in welke volgorde zouden jullie dit zetten? (rustig->finale)

Ik kan de keuze niet maken tussen de Timless (€15,95) en de Gate of Heaven 2 (€11,95).
Kunnen jullie helpen?

Ik meen me een negatieve reactie te herinneren over de Timeless in desbetreffend topic. Zelf vind ik de Timeless ook niet echt overtuigend. Matige crackling en kleine boeketten. De Gate of Heaven 2 vind ik zelf beter. Plus het scheelt 4 euro dus zou ik voor de Gate of Heaven 2 gaan. In mijn collectie zit ook de Mistery Scent uit deze prijsklasse van Royal. Misschien kan je daar ook eens naar kijken. Daar verwacht ik meer van dan van de Timeless en de Gate of Heaven 2.

Ik meen me een negatieve reactie te herinneren over de Timeless in desbetreffend topic. Zelf vind ik de Timeless ook niet echt overtuigend. Matige crackling en kleine boeketten. De Gate of Heaven 2 vind ik zelf beter. Plus het scheelt 4 euro dus zou ik voor de Gate of Heaven 2 gaan. In mijn collectie zit ook de Mistery Scent uit deze prijsklasse van Royal. Misschien kan je daar ook eens naar kijken. Daar verwacht ik meer van dan van de Timeless en de Gate of Heaven 2.

Helaas verkoopt mijn dealer Mistery Scent niet...
Maar welke vind jij beter?
Gate of Heaven 2 of de Heavy Legend 25 (16,95)?

Helaas verkoopt mijn dealer Mistery Scent niet...
Maar welke vind jij beter?
Gate of Heaven 2 of de Heavy Legend 25 (16,95)?

Ik heb zelf ook voor die keuze gestaan en ben voor de Heavy Legend 25 gegaan. Omdat de salutes van de Heavy Legend 25 harder zijn dan de normale burstknal en een mooi schoon TI-boeket hebben. De Gate of Heaven 2 heeft sterretjes erin wat ik zelf niet mooi vind. Qua effect is de Gate of Heaven 2 mooier maar omdat ik al veel andere blauwe cakes heb, vond ik het paars weer mooi apart. Qua prijs verschillen ze niet veel. Het lijkt dus een vraag of je blauw of paars als kleur wilt hebben. Ik neig licht naar de Gate of Heaven 2 omdat die iets grotere boeketten heeft en die prachtige dunne tail.

Heren en dames,

Ik ben nog op zoek naar een aardig/leuk pijlenpakket. Budget.rond de 20/25 euro. De pijlen mogen uit Duitsland komen, aangezien ik met een collega waarschijnlijk even mee rij naar Duitsland om zijn vuurwerk te halen. Volgens mij is de.prijs daar goedkoper, dus ook meer pijlen ;)

Heren en dames,

Ik ben nog op zoek naar een aardig/leuk pijlenpakket. Budget.rond de 20/25 euro. De pijlen mogen uit Duitsland komen, aangezien ik met een collega waarschijnlijk even mee rij naar Duitsland om zijn vuurwerk te halen. Volgens mij is de.prijs daar goedkoper, dus ook meer pijlen ;)

Ik zou als ik jou was, GEEN pijlen uit Duitsland halen. Duitse pijlen zijn nog minder dan Nederlandse pijlen.

Heren en dames,

In Duitsland moet je absoluut geen pijlen halen! Die zijn dan dramatisch slecht, wegens sterk limiterende wetgeving. Naja, één pakketje van een tientje is leuk voor erbij, maar je moet er vanuit gaan dat de pijlen slechter zijn dan in Nederland.

Back
Bovenaan