Huizen *SHOW MANTRONIX 50 JAAR!*

Hij was goed zeg, maar de gehele avond was ook prima verzorgd. Het was soms érg spannend, je laat automatisch weleens wat woorden vallen in gesprekken waarvan je maar hoopt dat ie het niet door zal krijgen, is namelijk weken van voorbereiding aan vooraf gegaan. Kruitsnuiver heeft hier zijn zinnen op gezet en heeft met meerdere tegenslagen toch een show kunnen regelen, en wat voor een, je zou hem maar even voor je verjaardag krijgen zeg, prachtig!

De finale was heel toepasselijk, het letterbord wat we kado hebben gedaan met de crew met daarachter een 6x mantronix en nog wat Thunderinggold Brocades, zeer netjes! :D

Erik en de rest van de familie hartelijk dank voor dit topfeest, 100% geslaagd! En Wagenvoort natuurlijk bedankt voor het schieten. :wink:

Jongens, dit was echt een TOP verrassing. Om een uur of 10 werd ik "ontvoerd" met een grote bus die naar een onbekende bestemming ging. Ik had totaal niets door, totdat wij naar een plek gingen waar normaal gesproken om 10 uur 's avonds geen moer te beleven valt. En ja hoor, ik zag al wat statieven met camera's erop staan, toen werd het allamaal duidelijk.
Wagenvoort heeft een schitterend showtje geschoten met goede blokken, veel fluiters en natuurlijk 6 x mantronix!! Echt super, dit zijn voor freaks alleen maar wensen die uitkomen! Jongens allemaal bedankt voor het letterbord en de fantastische avond.

Geweldig om te horen dat je genoten hebt van je verassing!
Ik denk dat dit inderdaad iets is wat iedere freak maar al te graag ziet en voor jou is het uitgekomen!
Geweldig geregeld erik en de rest echt super!
:bye:

aller eerst nog even mantronix van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag, ik wacht met smart op het filmpje natuurlijk..en kruitje klasse dat je dat geregeld hebt hoor..

Godsamme taco heeft het goed voor elkaar!

Mocht ik het morgen vergeten: alvast proficiat!

En voor de organisatoren een tip: 6 april ben ik jarig!!!!!:D

Gefeliciteerd nog!

Tof dat er een hele show georganiseerd is :cool:

Ollie heeft het met de shows in valencia wel voor elkaar haha

zozo dat is nog eens een verjaardags cadeau , gefeliciteerd mantronix , complimenten aan kruitsnuiver en wagenvoort , maar even iets wat me opviel aan de perfecte film , ik kan me haast niet voorstellen dat die harde knallen op het begin en het einde afkomstig zijn van legaal vuurwerk .
:bye::bye::bye:

Topfilm Mattenfreak. Deze film zal nog vaak in Huize Mantronix gedraaid worden.
Een show met veel goede blokjes. Zo zie je maar weer wat er allemaal mogelijk is met consumentenvuurwerk.
11 minuten lang vol gas. Met twee verrassingen voor de jarige oude meester.
De 6x mantronix in de finale en natuurlijk het lichtbakje met de letters: Taco50
De oplettende freak ziet in deze film ook nog de Yellow Cabs voorbijkomen en zelfs de Heavy 3 van Wolff is in de show verwerkt.
De prachtige gouden palm boeketten sluiten de finale waardig af.

Compliments Mattenfreak.

De heavy drie dachten wij ook fred maar ik heb het nagezocht maar die is 16 shots en die hun hadden 25 shots dus kan niet de heavy 3 zijn of ze zijn verbeterd ?

De heavy drie dachten wij ook fred maar ik heb het nagezocht maar die is 16 shots en die hun hadden 25 shots dus kan niet de heavy 3 zijn of ze zijn verbeterd ?

De originele Heavy 3 van Wolff kennen inderdaad maar 16 shots.
Grappig detail. Ik zou het eerlijk gezegd ook niet weten. Interessant.

Er mag gezegd worden dat je 50ste verjaardag goed gevierd is taco!
Elke freak mag blij zijn met zo een feestje!!
Lekker tempo erin en leuke cakes!
Wel veel crackling maar dit is toch met consumenten spul...
Super echt waar!!!

Geweldige film Red baron. Hij is erg mooi geworden.
Kleuren van de effecten komen goed uit de verf.
Zit heel veel crackling in deze show, maar dat was een ieder al opgevallen denk ik.
Mooie herinnering voor de oude matador die morgen 50 wordt.
Bedankt voor het plaatsen.

Taco 50

Taco 50

Ook ik wil alle freaks bedanken voor hun inzet op zaterdagavond en vooral dat jullie in staat zijn geweest om het niet te verklappen aan Taco. Ik begrijp dat het razend moeilijk is om je kaken op elkaar te houden maar het is gelukt en de verrassing was daar. Mattenfreak en RedBaron bedankt voor de film!! Ytje :)

Dit waren de Shooting Stars, geen Heavy 3 cakes. :wink:

http://www.wolff-vuurwerk.nl/Templates/pop_896.htm
896_04.jpg

zoo wat een gaaf showtje..vooral het einde is erg wijs ,prachtig hoor letter bord klasse...

Erg mooie show.
Heel vet gedaan hoor Mantronix, als ik zoiets voor elkaar kon krijgen voor mijn 50ste verjaardag kon ik trots wezen..Wees dat dus maar ook.:wink:
De reden trouwens dat er zoveel crackling in zit, komt omdat het vuurwerk voor een aanzienlijk deel van Wolff is, en zoals je kunt zien is dat vuurwerk erg rijk versierd met crackling.
Elke pot heeft wel wat.:bye:

Back
Bovenaan