Hot Space

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 5225
Artikelnaam: Hot Space
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 35 shots
Effectomschrijving: Red, lemon & blue to crackling with red, geen & lemon tails up to lemon with blue, red with silver, green with purple and crackling bouquets.
Adviesprijs: € 47,50
O.a. te koop bij: OnlineVoorverkoop.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

5225-1.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
Wij danken Gert Breeschoten BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een nieuwe waaier van Proline. Met een mooi kleuren pallet. En ook nog eens,voor een leuke prijs. Dus doe mij maar,een hot en spacey gekruide cake.

Laatst bewerkt:
Inderdaad hele mooie kleuren combinaties :) De buisjes staan zo te zien in een soort van waaier vorm! Ben wel heel benieuwd of het in salvo's gaat of dat hij schot na schot schiet.

ben benieuwd naar deze cake , wat de prijs betreft zit het naar mijn idee wel op de juiste weg. effecten klinken ook goed dus afwachten maar

Een nieuwe waaier van Proline. Met een mooi kleuren pallet. En ook nog eens. Voor een mooie prijs. Dus doe mij maar. Een lekkere Hot en Spacey gekruide cake.:D

ik vind de prijs eigenlijk niet zo geweldig laag hoor. Het vald mij zelfs een beetje tegen. Zou er 40 euro voor vragen.

Groetjes: PROLINE FAN

Vind het een mooie waaier zit een normaal tempo vind het een mooie effect :)
En de prijs is zekers niet verkeerd komt denk wel op me lijstje te staan :wink:

Voor het geld is ie niet slecht, maar ik kan persoonlijk wel wat beters kopen. Het geheel oogt rommelig; erg rommelig. Mines zijn mixed (waarom?), bursts zijn niet simultaan (zonde!), en de effecten zijn alles behalve rond.

Wat een slordige cake is dit, de sterren vallen gewoon door de lucht. Het idee is leuk met grote mines en boeketten er boven maar de uitvoering is echt 3x niks.. weer een gemiste kans.

Deze vindt ik ook niet veel aan boeketten zijn niet vol en slecht uitgewerkt, flopt en flubbert er maar wat uit.

Ik zou zelf dan wat meer bij leggen en voor de Best of 7 Rows gaan, die is in mijn ogen vele malen beter :).

Ik vind de effecten maar een rommeltje :sad:
Het lijkt wel alsof de fabrikant van Proline totaal niet over de vaardigheden beschikt om een overtuigende cake te maken met echt mooie, sierlijke effecten (een enkele uitzondering daargelaten).
Bij deze cake lijkt het alsof ze het wel geprobeerd hebben, maar het is weer een rommelpot geworden.
Ze kunnen zich maar beter bij hun specialiteit houden, cakes met harde burstknallen en met peony effecten.
En dan het liefst een cake die deze effecten in rap tempo de lucht injaagt zodat het door het geweld nog wat wordt, zoals bij de Excellent Colours & Triangle on Fire.

Begrijp me niet verkeerd, GBV heeft wel een paar mooie producten, de meeste daarvan in de Excellent Collection...maar over het gehele assortiment genomen zijn dat er veel te weinig.
Met de nieuwe producten voor dit jaar heeft GBV mij i.i.g. niet overtuigd, ik vind het erg matig allemaal met deze cake als dieptepunt.

Voor dit geld zou ik eerder voor Immaculate Rhombus of Criss Cross gaan, maar het is maar wat je mooi vindt.

Back
Bovenaan