Hot, hot, hot

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 302
Artikelnaam: Hot, hot, hot.
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 8 shots
Effectomschrijving: 8 shots super cake met zware knallen en en een V-shape finale van ongekende finale.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 7,95

O.a. te koop bij: Rubro.nl

13317744.b3b35501.560.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=scR24eULQEE&feature=youtu.be

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is echt een budget topper. Harde knallen en grote boeketten. En dat voor een advies prijs van 7.95

Hier wordt in nog eens blij van! Alleen zijn in mijn boerenbuurt de rubro dealers ver te zoeken! :D En heb ik bij loots al king of thunders gehaald.

Een prima kwaliteitspotje, maar naar mijn smaak te kort. Budgetcake kun je in verschillende opzichten benaderen.. De prijs kan laag blijven door het lage aantal schots en het kleine formaat, kijk je naar de prijs per schot dan maakt het eigenlijk weinig uit of je nu deze cake of een grotere cake koopt die wat langer duurt.

http://www.youtube.com/watch?v=qHmooVWlS5w

Dit is inderdaad een prima budgetpotje, maar ook naar mijn mening te kort van duur. Daar is de prijs dan natuurlijk ook wel naar, maar dan betaal ik toch liever wat extra eurotje's voor een andere budgettopper met soortgelijke uitwerkingen zoals de blue dimension die wat langer doorknalt.

tja weet je wat het is, het is maar net hoe je er tegen aan kijkt .
als ik een budget potje zou kopen wil ik niks onder dan ten opzichte van de grote jongens in de straat .
dan kies ik liever voor een wat kortere tijds duur, dan slecht afgewerkte boeketten.

ja leuke pot voor de jeugd die ook siervuurwerk wil
alleen weer jammer dat ze er 3 tegelijk schieten op het filmpje en niet gewoon 1

Wat een pracht ding zeg! Uitwerking ziet er gewoon super top uit! Zelfde effecten als veel duurdere cake's, alleen wat minder!

Maar zulke cake's vind ik persoonlijk optimaal! Lekker veel verschillende en veel voor pret voor de grote jongens:).

Hehe, Rubro doet ook eindelijk goeie productvideo's: geen raar in- en uitzoomen meer, strakke korte intro...Mooi zo! Lekker fel cakeje is het toch ook :)

Ja klopt, dit potje had ik dit jaar in mijn collectie 2x en in de vooravond is dit zeker een heel leuk product om op doen. Verbaasde me toch echt wat er uit zo'n klein potje kan komen! :p

Back
Bovenaan