Hoorn: 17-08-2012

Vrijdag 17 augustus

22.00 uur: Spectaculair vuurwerk op muziek vanaf het Hoorsnsche Hop. Ook te beluisteren via Radio Hoorn op 105.8.

radiohoorn_resize.jpg

17 augustus weer een pyromusical dus tijdens de kermis in Hoorn, was vorig jaar wel vet dus waarschijnlijk wel weer heen :cool:

Kon verder weinig vinden hierover, iemand misschien meer info?

Heb nu 3 data gehoord, 28 Juli, 12 Augustus en nu 17 Augustus. Als het de 17e is, dan ben ik er denk ik wel bij :)

Kermis-vuurwerk live bij Radio Hoorn

Kermis-vuurwerk live bij Radio Hoorn

Gepubliceerd: 08-08-2012

HOORN - Net als in voorgaande jaren zal Radio Hoorn ook op 17 augustus a.s. live verslag doen van het traditionele kermisvuurwerk. Vanaf 21.00 uur zullen de verslaggevers aanwezig zijn aan en op het water om de luisteraars via de radio te laten meegenieten van het altijd druk bezochte vuurwerk.

Ook als u niet op de Westerdijk staat, kunt u elders in Hoorn van het vuurwerk genieten met de bijbehorende muziek.

Radio Hoorn is te ontvangen via de kabel op FM 96.5 en via de ether op FM 105.8. Tevens zijn alle uitzendingen van Radio Hoorn rechtstreeks en achteraf tebeluisteren via www.radiohoorn.nl. HoornTV is te ontvangen via Ziggo kanaal 12+, digitaal kanaal 45

Bron

Ook hier zal ik zeker weer bij zijn, gaan mensen nog meeten daar? om wat te praten en naar het vuurwerk te kijken? :D

Voor zover ik weet heb ik deze avond nog niets staan dus grote kans dat ik ook naar Hoorn rijd om weer eens wat vuurwerk te bekijken!

Back
Bovenaan