Hooligans gooien vuurwerkbom onder auto

ALKMAAR - Voor de voetbalwedstrijd AZ-NAC zondagmiddag raakte op verkeersplein Kooimeer in Alkmaar een auto beschadigd door een vuurwerkbom. Dit gebeurde rond 16.20 uur. De bestuurster stond te wachten voor het verkeerslicht op het verkeersplein toen zij plotseling een harde klap hoorde en rookontwikkeling zag. Mensen stapten uit hun auto en de bestuurster kreeg van hen te horen dat zij schade had aan haar auto. Het bleek te gaan om een vuurwerkbom die vermoedelijk uit een auto is gegooid. Er zijn meerdere mensen aangehouden die werden verdacht van het gooien van het vuurwerk. Zij bleken echter niets te maken te hebben met het voorval.

De politie is voor haar onderzoek op zoek naar mensen die mogelijk meer informatie hebben over dit incident. Gezien de drukte voor de voetbalwedstrijd moeten er getuigen zijn die meer hebben gezien. Zij worden verzocht contact op te nemen met de Recherche in Alkmaar via telefoonnummer 0900-8844 (lokaal tarief).

mischien een rare vraag maar : kan vuurwerk crew niet helpen bij het opsporen
van dit soort etters ? :angry:

En hoe zie je dat voor je? Ik zie het al voor me; Gerwin verstopt achter een muurtje, met een verrekijker op zoek naar mensen die toevallig 'bommen' onder auto's gooien.:p
Inderdaad een rare vraag. Van mij mag de overheid hier iets tegen doen.

Kijk en hierdoor kan ik ook boos om worden want hierdoor worden ook steeds negatieve dingen over vuurwerk vertelt want dan zien ze vuurwerk als hulpmiddel op dingen te slopen ( dat ze al zien maar hoe vaker hoe slechter ;) )

Back
Bovenaan