Hond dood door vuurwerk in bek: ’Dacht een balletje te vangen'

pkd19

VWC lid
Hond dood door vuurwerk in bek: ’Dacht een balletje te vangen'

DOETINCHEM - Een hondje is vrijdagochtend in Winterswijk omgekomen door knallend vuurwerk in zijn bek. De viervoeter zag het knalwerk voor een balletje aan, vermoedt de dierenambulance. De politie is op de hoogte gebracht van het dierenleed.

DOETINCHEM
’Daar lig ik dan’, schrijft de Gelderse hulpdienst voor dieren op Facebook. ’Nee ik slaap niet, maar ben overleden. Ik ben slachtoffer van vuurwerk. Ik dacht dat ik een balletje ging vangen vanmorgen. Het was vuurwerk dat ontplofte in mijn bekje.’

De medewerkers van de dierenambulance „maken veel mee, maar we zijn diep geschokt van wat wij aantroffen. De detailfoto's zullen wij u besparen”, laten ze weten.

Bron: televaag.nl

Het nepnieuws circus is weer opgestart.

Laatst bewerkt:
Update:

In een reactie blijkt dit wel gebeurd te zijn,eigenaar heeft zelf het betreffende stuk vuurwerk gegooid,alleen maken ze er in de krant uiteraard zoals het de televaag betaamd,weer heel wat anders c.q. zieliger van..

Sorry maar dan heb je zelf een gaatje in je hoofd als je vuurwerk gooit in de buurt van je huisdieren, en dan nu een zielig verhaaltje komen houden

Update:

In een reactie blijkt dit wel gebeurd te zijn,eigenaar heeft zelf het betreffende stuk vuurwerk gegooid,alleen maken ze er in de krant uiteraard zoals het de televaag betaamd,weer heel wat anders c.q. zieliger van..
waar heb je die reactie gezien?

Back
Bovenaan