Hoeveel kilometer rijd jij ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We hebben al een topic met de vraag waar haal jij je vuurwerk en of de afstand er toe doet. Nu zijn we wel eens benieuwd hoeveel kilometer jij precies aflegt de laatste 3 dagen om je spullen binnen te slepen. Probeer het aantal km zo specifiek mogelijk te delen.

Dag 1 naar Twente en daar de grens over. Dan kom ik wel aan de 600 km. Dag 2 Noord Limburg, dus dan tik ik de 400 aan. Dag 3 een makkie met omgeveer 100 km. Totaal 1.100 km. Dat is wel een beetje de standaard de afgelopen jaren.

Denk dat ik dit jaar rond de 500km in totaal eindig. Dat vind ik eigenlijk ook wel meer dan genoeg. Maar kijk er nu alweer naar uit hoor, al die kilometers maken om je zuur verdiende geld uit te geven en dat prachtige spul op halen. Zoals iedereen geloof ik hier doe ik dat uiteraard met de top2000 erop.

Dag 1 in de nacht gaan we eerst vuurwerk halen bij vuurwerk Almere Haven
Daarna overdag naar Duitsland. Naar de wel bekende supermarkten en denk nog naar een vuurwerk winkel
Dat zal ongeveer 400 km worden
Dag 2 gaan we richting de driesprong en winkels in de buurt
Zal ook rond de 300 worden
En de laatste dag richting Noord Nederland
Hopen dat we nog wat van vuurwerk-outlet in Joure horen want daar is het erg stil en er staat nog een behoorlijk order open.
Zal dit jaar rond de 1200 km komen gok ik

In tegenstelling tot andere jaren wil ik juist dit jaar niet al te veel kilometers maken. Uiteraard zijn al die ritjes zeer sfeer verhogend, maar ook de sfeer in en rond huis is erg mooi. Zit nu op zo'n 25kilometer, daar zullen er ongetwijfeld nog wat bij gaan komen. Maar liefst blijf ik zo rond de 3a400km en niet meer zoals voorgaande jaren rond of over de 1000km.

Naar roosendaal en misshien steenbergen is een trip van zon 400 km retour. Dag later naar driesprong en wat andere winkels in de regio noord-holland. Ik denk totaal 700km. Meer dan zat.

Dit jaar proberen de kilometers een beetje laag te houden. Jaren 1000km plus gereden. Wil proberen dit jaar onder de 250km te blijven.

Vroeger maakte ik er een sport van om zoveel mogelijk winkels te bezoeken. Maar ik merk eigenlijk dat is steeds meer winkels in de buurt op zoek en er een mooi tripje van maak. Lekker gezellig sfeer proeven en soms neem ik dan ook mijn zoontje mee (steeds vaker). Deze traditie moet je zeker van vader op zoon (of dochter natuurlijk) doorgeven zodat deze bewaard zal blijven (mits de overheid er geen stokje voor steekt).

Probeer altijd zo dicht mogelijk bij huis te houden, minder kilometers is minder tijd onderweg en meer tijd om alles klaar te maken. Rij zo'n 120 km naar 5 winkels op dit moment, even afwachtten wat de andere winkels gaan doen qua prijs.

De planning is om dit jaar flink te minderen in de kilometers, maar juist de winkels in de buurt mee te pakken en dan wat meer winkels te pakken. Heerlijk de sfeer opzoeken. Uiteraard staan er wel wat tripjes op de planning naar winkels, mikken op een 400 km tijdens de laatste dagen.

Ik reed voorheen niet veel kilometers, ik denk max 200.

Ik ben juist van plan om, nu we dan eindelijk weer normaal los mogen, zoveel mogelijk sfeer te gaan pakken op de eerste verkoopdag. Ik heb het echt gemist omdat ik de laatste jaren steeds in een winkel heb gewerkt, wat ook leuk was, maar een andere beleving geeft. Daarom nu denk ik wat meer shops bezoeken en sfeer proeven tot de max.

Denk dat ik aan een kleine 650 kilometer totaal uit kom over 3 dagen verdeeld.
Volgend jaar maar een busje regelen denk ik..... dan kan er meer in een keer mee en hoef ik niet tussentijds te lossen wat best wel wat kilometers scheelt. :D

Denk dat ik aan een kleine 650 kilometer totaal uit kom over 3 dagen verdeeld.
Volgend jaar maar een busje regelen denk ik..... dan kan er meer in een keer mee en hoef ik niet tussentijds te lossen wat best wel wat kilometers scheelt. :D

Goeie! :) Let wel op dat je niet te zwaar beladen bent ivm blauwe vrienden en je vervolgens meer dan 25kg in je busje blijkt hebben! :idea:

Dag 1 naar Twente en daar de grens over. Dan kom ik wel aan de 600 km. Dag 2 Noord Limburg, dus dan tik ik de 400 aan. Dag 3 een makkie met omgeveer 100 km. Totaal 1.100 km. Dat is wel een beetje de standaard de afgelopen jaren.

Net besloten om de bestellingen voor de 31e op de 30e op te halen. Dat scheelt weer. De teller staat nu op 926 km. Mooi zat!

Als ik alle bestemmingen in een google maps route zet met 2x terug naar huis als tussenstop kom ik uit op 155km voor 5 winkels. er komen misschien nog 2 bij die niet al te ver liggen dus ik denk dat de afstand in totaal 190-200 km zal zijn. Ik heb veel geluk dat Utrecht omringd is met meerdere freaksites binnen een 50km radius!

Even op de routeplanner alle bestellingen/data/tijden nagekeken...... worden 3 rondjes van in totaal bijna 630 kilometer

Hmmmmm.... met het "vinden" van nog een heeeeel erg leuk artikel wat uit het assortiment is komen er zomaar een kleine 500 kilometer bij.:cry::bonk:

Je moet soms wat over hebben om iets speciaals op voorraad te krijgen:angel:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan