Hoeveel geld vuurwerk 2010/2011

Het begon met 1 bestelling bij Vuurwerkland-Steenbergen á €1544,35
Daarna zijn er nog 5 bestellingen bij gekomen:
1. €377,45
2. €137,70
3. €283,35
4. €129,85
5. €166,40

In totaal dus € 2639,10

0,-

Wil in 2011 naar Graspop Metal Meeting, Als ik nu vuurwerk ga kopen kan ik dat op mijn buik schrijven, Volgend jaar beter!

Iemand anders zijn oud en nieuw word er niet beter op als ik vertel hoeveel ik uitgeef aan mijn vuurwerk.

Reageer dan ook niet, word dit topic ook beter van.

OT:

Eerste bestelling van ongeveer 320,- euro is de deur uit, komt niet super veel meer bovenop, maximaal 200,- schat ik zo. :)

dit jaar geen vuurwerk.... moet zelf me schoolgeld dokken gvd 270per maand:mad: echt *** anders had ik wel voor 250euro geshopt net zoals vorig jaar

komt toch nog goed 10 man komt bij mij thuis en betalen allemaal 20 eu en ik kan zelf nog 100 euries missen dus word toch nog een leuk feesie:D

doe altijd samen met m'n oom. hij legt wat in en ik ook. hierdoor hebben we ieder jaar een pakket van 1300,-. vind ik mooi bedrag. 200,- voor van te voren en 1100,-
voor om 12uur. dan hebben wij het nieuwe jaar weer mooi ingeluid denk ik zo:p

Tot nog toe 250 euro illgaal, morgen nog een legale bestelling van 200-250 euro.

Totaal dus rond de 500.

0,-

Wil in 2011 naar Graspop Metal Meeting, Als ik nu vuurwerk ga kopen kan ik dat op mijn buik schrijven, Volgend jaar beter!

En ik zit nu al over dit budget heen ik kon het gewoon niet laten, Graspop kaartje komt in april/mei wel :p

Want ik heb mij laten vertellen door een belg dat graspop nog nooit uitverkocht is geweest dus ik durf nog wel even te wachten met het aanschaffen van een kaartje. En mijn autorij examen is ook al netjes betaald dus ik kan best nog wel los gaan ook!

Voor mij zal dat dit jaar zker wat minder worden zit nu rond de 500, met de verkoopdagen erbij wil ik niet verder gaan dan 550, mooi bedrag dacht ik zo.

Normaal gesproken geef ik zelf max 350 euri uit aan vuurwerk, dit jaar bestel ik samen met m'n zwager en schoonvader, we komen dit jaar op een bedrag van 850 euri (heb zelf de vrije hand gehad in het uitzoeken!!!!!) erg leuk dat vooral m'n schoonpa meebetaald. mijn zwager is zelf ook gek op vuurwerk, maar mijn schoonpa vond het altijd zonde van het geld, maar ja wel elk jaar staan te kijken naar mijn/ons vuurwerk, dit jaar heeft hij dan ook meebtaald met 100 euri, is mnisschien niet superveel maar scheelt wel 2 a 3 500 grammers!!!!!

Dit jaar kon ik door omstandigheden minder uitgeven, dus ik heb het bij 1500 euro gehouden. Vorig jaar had ik echter zoveel vuurwerk, dat ik nog voor 1500 heb staan. Dit jaar proberen om voor het eerst alles op te maken, dus rond de 3000 euro gaat hier wel de lucht in.

Zoveel heb ik niet te besteden, helaas :(. Maar voor dit jaar zit ik op ongeveer 250 euro. En meestal koop ik nog wel wat tijdens de losse verkoop.

Back
Bovenaan