Hoe stookt jouw straat ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Ben je de enige, en kijkt iedereen naar jouw vuurwerk of word er in jouw straat volle bak vuurwerk afgestoken?
Vinden de buurtbewoners het leuk, of hebben ze liever dat je zo snel mogelijk stopt? Vermeld het hier!

Hier gaat het in de buurt altijd goed los. In de wijk staan tientallen vuurkorfen, wordt er gewoon nog vanaf 10:00 gestookt en zijn er veel mensen op straat. Paar deuren verder woont ook een liefhebber die een mooie collectie heeft altijd. Rest in de straat zelf wordt niet echt gestookt, wat ik dan ook wel weer fijn vind zodat er voldoende overzicht is. In de straten om ons heen gaat het juist he-le-maal los. Veel prof blokken en shells, maar ook meer dan genoeg consu spul. Vind de sfeer hier echt top. Geen gezeur, wel veel sfeer en vuurwerk.

Afgelopen jaar laatste moment gekozen om het bij vrienden te vieren ipv thuis, wat een slechte keus was dat. Hebben het ontzettend gezellig gehad, maar de buurt waar we waren was te rustig. Dat deed wel wat met de sfeer. Dit jaar dus zeker weten weer thuis vieren, kijk er alweer naar uit.

Afgelopen jaar was het erg rustig in de straat helaas. Eromheen daarentegen ging t helemaal los. Ik kon lekker rustig stoken en ook heerlijk genieten van alles om ons heen.

In mijn straat zelf vrij weinig, was een van de enige. 2 straten verderop werd er belachelijk veel gestookt. Wellicht dit jaar maar eens een wandelingetje die kant op!:D

Daar ga ik vermoedelijk dit jaar voor het eerst achter komen. Heel erg benieuwd aangezien ik afgelopen jaar amper vuurwerkresten heb zien liggen :shy: het jaar ervoor woonden we er nog niet maar was het koopcontract al wel rond en dus ff snel rondje gelopen maar ook toen lag er niks.

Hier het geluk dat er nog 4 andere liefhebbers in de straat wonen. Daarnaast nog enkele buren die een paar potjes afsteken, vaak van dat Duitse supermarktspul of 20mm bakjes. In de rest van de wijk wordt ook prima gestookt. Maar onze straat steekt er wel bovenuit, gaat lekker los!

Bij ons in wijk wordt veel afgestoken, kijk ook altijd eerst naar vuurwerk om me heen en dan rond 00:15 gaan we zelf beginnen, dan kijkt de rest van buurt bij ons. Gezellig wat vuurtonnen, biertje erbij.

Bij mij in de straat/wijk word er altijd veel gestookt, al sinds dat ik kind bent. Overdag zijn er nog vele doffe knallen te horen en gaan de eerste vuurtonnen alvast aan. Tegen een uurtje of 18:00 begint er hier en daar wat compounds de lucht in te gaan. Helaas is een van de groot afstekers wel afgelopen jaar verhuist, maar des te meer ruimte voor mij :biertje:

Hard, zoals het hoort ! 30 minuten knallen in de straat:

Georganiseerde shows of een vuurwerkverbod in deze wijk?
Ze zijn knettergek geworden, hebben wij helemaal niet nodig. Die show maken de mensen zelf wel, in eigen straat samen met de buren !

vroeger was er aan het einde van de straat altijd iemand die heel hard meestookte, de afgelopen drie jaar ben ik eigenlijk de enige echte stoker geweest in de straat, vorig jaar wel een paar kleine potjes gezien rond 00:00 van buren maar daar bleef het ook echt bij

Het is weer een verrassing dit jaar. De buurt blijft hier ieder jaar veranderen, ook dit jaar veel nieuwe buren. Ik ben benieuwd.

Hier in de straat wordt lekker gestookt.
de buurt kinderen zijn ook weer jaartje ouder, ieder jaar een beetje meer :)

Maar voor het mooie sierspul wordt wel op mij geleund :handsup:

Sinds kort verhuisd, dus benieuwd hoeveel hier in de buurt wordt afgestoken .

Wat ik zo hoorde is het hier elk jaar rustig kwa vuurwerk met oud en nieuw, maar daar zorg ik zelf wel voor :D

Straat weet het ondertussen wel, na 3 jaar thuis vieren koopt niemand meer iets of nauwelijks iets en kijken ze wel bij mij. Geef ze geen ongelijk.

Buurman Jan heeft altijd wel wat goede dikke cakes natuurlijk! Beetje mee doen

Hier in de straat/buurt wordt flink gestookt, zeker van 00:00 uur tot ca. 00:45 uur. Dan wordt het snel stiller en kan ik flink los met mijn mooiste spul!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan