Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben je de enige, en kijkt iedereen naar jouw vuurwerk of word er in jouw straat volle bak vuurwerk afgestoken ?
Vinden de buurtbewoners het leuk, of hebben ze liever dat je zo snel mogelijk stopt ? Vermeld het hier!
Geen idee, hebben dit jaar een huis gekocht en zullen dus zien hoe de buurt daar stookt. Heb al wel zo links en rechts gehoord dat het er aardig te keer kan gaan.
zowel in me straat als in de buurt erom heen is het altijd lekker druk vanaf een uur of 12 in de middag tot uur of 3 in de nacht is er altijd wel wat te beleven/te kijken
Op zich heb ik niks te klagen alleen merk wel op dat het met de jaren achteruit gaat met het afsteken van vuurwerk hier in de buurt. Wel jammer maar niks aan te doen. De buurt hier is namelijk aan het vergrijzen.
Maar meestal breng ik daar wel verandering in.
Het is niet normaal wat er hier in de buurt doorheen gaat. Heel veel siervuurwerk en de profblokken zijn hier ook geen uitzondering. Zelf hou ik het alleen op legaal spul en dan is het wel leuk om daar tegen op proberen te boxen Al win je het natuurlijk nooit tegen 2" blokken
In mijn straat de enige die altijd zo uitpakt, merk wel dat doordat er meer jongeren komen te wonen dat het iets aan trekt. Dit jaar niet thuis dus ben benieuwd.
Komt van alles hier voorbij proff,consu maar waar ik me aan stoor zijn die
zware knallers om 12 uur.Gelukkig viel het afgelopen jaar mee eens zien
hoe het dit jaar gaat.
Ik denk dat ik in mijn straat de enigste ben die lang door aan het stoken is. Voor de rest zijn er wel mensen die wat vuurwerk hebben, maar dat is tegen 00:20 wel weer op.
Hier is het elke jaar weer anders de ene jaar is super druk en het ene jaar is rustig maar weet wel dat ik vorige jaar veel kijkers had geef opzich wel een heel goed gevoel en is ook wel leuk.. en de volgende dag hoor je dan van zo jij had egt mooie spul en je heb er veel geld voor over en ga zo maar door
Maar dit jaar ben ik weer benieuwd en we hebben ook nieuwe buuren dus afwachten
Mijn straat stookt nauwelijks tot niet. Als in, om kwart over 12 is het gewoon al helemaal DOOD in mijn straat en de straat naast de straat waar ik woon. Erg deprimerend. Maar goed, geeft mij wel weer de kans om de hele buurt van een show te voorzien zoals in voorgaande 2 jaren heb gedaan
Bij mij in de straat wordt 's avonds door wat kleine kinderen afgestoken. Zulke dingen als kleine fontijntjes, en noem het maar op. 's Avonds rond een uur of 11-12 komen er ook wat volwassenen naar buiten die een paar cakes hebben, maar ik ben toch wel degene met ''HET'' vuurwerk van de straat.
Woon in een wijk met voornamelijk jonge stellen met jonge kinderen, dus na 00:10 uur valt het hier wel echt compleet stil... Zie in de verte wel eens wat shells de lucht in gaan, maar in mijn straat is het, op mij na, akelig stil rond half 1.
Tot 2/3 jaar terug ging het redelijk te keer bij mij in de buurt. tis nu veel stiller geworden helaas. het is wel zo dat ik ook niet ieder jaar meer bij me thuis oud en nieuw vier.
Afgelopen jaar nieuwe woning gekocht dus was de 1ste jaarwisseling daar.
Was een enkel die paar fonteintjes wilden afsteken, maar om de een of andere reden stond iedereen naar ons te kijken...
bij ons in de buurt gaat het goed en lekker tekeer. Gelukkig heb ik meestal een hele kruising tot me beschikking. Er is altijd weer dat gezeik met lokale jeugd die denken stoer te zijn door overal cobra`s neer te pleuren dus dat is altijd wel even opletten. Gelukkig blijf ik altijd nuchter dus scherp ben ik altijd.
Alleen dat gedrag irriteert me wel altijd.. dan denk ik altijd waarom er nu net heel veel mensen op straat lopen. Verder zijn we ooit begonnen met 2 gezinnen en inmiddels stroomt de hut vol met een man of 30.. dus wel gezellig. Gelukkig niet bij mij thuis ik ben kapot van het verkopen van vuurwerk
Sinds vorig jaar weer wat meer actie hier maar nog steeds niet veel. De buurt is aardig veranderd de oudjes vertrekken en komen jongere mensen voor terug. Alleen maar nieuwe buren en een stuk nieuwbouw erbij. Denk toch dat het dit jaar minder wordt want iedereen kwam bij mij kijken en hadden zo iets van oké wij hoeven zelf niks te kopen. Sommige zeiden zelfs ik geef volgend jaar wel me geld aan jou wat ik zelf normaal zelf uit zou geven. Zou wel niet gebeuren maar laat me graag verassen.