Hoe laat sta jij op de 31ste ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Laat hier weten hoe laat jij opstaat op de dag der dagen, is dit net zo vroeg als alle voorgaande jaren of slaap je dit jaar gewoon wat langer uit aangezien de regels betreft het afsteken zijn verandert.

Ieder jaar standaard om 06:00 de wekker. Zo heb ik voldoende tijd om de laatste voorbereidingen te treffen. Dan kan ik de dag rustig beginnen en loop ik niet te stressen. Zoveel mogelijk van alles genieten die dag.

Ik probeer altijd tussen 09:00-10:00 wakker te worden. Te vroeg wakker worden wakkert de ongeduld bij mij alleen maar aan. Het liefst wordt ik dus niet vroeg wakker. Op de 31e ga ik in de ochtend vaak even bij het vuurwerk zitten, om alles even door de vingers te laten glijden. De fantasie gaat dan op zijn vrije loop, hoe het vuurwerk eruit gaat zien in de lucht. Top 2000 op de achtergrond, erg sfeerverhogend.

Ik ben een avond mens en Slaap meestal uit tot ongeveer 11 uur zoals wat ik bij normale vakantie dagen doe.

Hoop rond 10.00 maar kan heel moeilijk slapen de laatste paar dagen veelste enthousiast, alles checken of je niet wat vergeten bent en de nachtbrakers topics blijft geweldig natuurlijk.

Ik moet tussen 7 uur en half 9 nog een bestelling ophalen in Duitsland, dus het wekkertje zal wel om 5 uur afgaan. De mooiste dag van het jaar kan niet lang genoeg duren.

Als ik de kleine man heb die dag zal het rond 7.00uur zijn(hem kennende). En is hij er niet dan zal de biologische wekker rond 8e zijn werk wel doen. Dus sowieso optijd wakker, ben geen uitslaper!

Als het lukt tot 9:00 uur. Meestal al veel eerder wakker omdat ik veel te veel zin heb in de dag.

Mijn biologische wekker ligt een kamer verderop. Zodra de wekker: papa! papa! papa! schreeuwt rond 7 uur is het tijd om op te staan.

Hier was het zo erg dat ik van 2200 tot 0100 heerlijk heb geslapen, daarna de hele nacht wakker op de bank gelegen. Hopelijk slaap ik dit jaar gewoon lekker door en word ik rond 7 uur wakker om alles te kunnen voorbereiden.

Ik slaap gewoon lekker uit tot 11:00 want ik ben niet echt een ochtend stoker. ik jas al mijn vuurwerk er doorheen vanaf 16:00 ofzo

Ik probeer de nacht van 30 op 31 wat meer slaap te pakken komend oud en nieuw, uurtje of 9 opstaan en dan rustig ontbijten en rond een uur of 10 beginnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan