Hoe gaan ze in andere landen om met een vuurwerkverbod?

Torrr

VWC lid
De titel zegt genoeg, bij deze een filmpje van Amerika. Plaats hier aub meer filmpjes van andere landen :)

Het mooiste is nog dat er eindeloos aan twee kanten van de weg mensen geparkeerd staan om ervan te genieten. Niet het lef/middelen/mogelijkheid om zelf uit een dubieus circuit vuurwerkjes te halen, maar er wel volop van genieten. Denk dat dit wel een mooi beeld geeft van de zwijgende meerderheid.

Het mooiste is nog dat er eindeloos aan twee kanten van de weg mensen geparkeerd staan om ervan te genieten. Niet het lef/middelen/mogelijkheid om zelf uit een dubieus circuit vuurwerkjes te halen, maar er wel volop van genieten. Denk dat dit wel een mooi beeld geeft van de zwijgende meerderheid.

Goed gesproken. Ik vraag me altijd af wat de anti's doen op het 12u moment..ik denk dat velen toch ook wel even stiekem naar buiten spieken ;)

Mooi filmpje! Het 0:00 moment blijft toch het mooiste met vuurwerk! Daar kan geen laser of lichtshow tegenop. Maar helaas zal je nooit zoveel vuurwerk als daar zien als hier een verbod komt.

Ik hoop vurig dat als er een verbod komt ooit dit her scenario innNederland gaat zijn. Een keiharde backfire voor de regering.

Vorig jaar bij mijn zus op het woonwagenkamp stonden er naar schatting 60a70personen te genieten van de show. Welk verbod?

Oja en applause na afloop vond ik nog het mooiste en stak ik graag in mijn zak

Back
Bovenaan