Hitmen

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1689
Artikelnaam: Hitmen
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 29 schots
Effectomschrijving: Continue aktie, opbouwend tempo met nieuwe kleuren en effecten met geweldig plot.
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 34,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

wolffvuurwerk_1689_hitmen.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad, de labels zijn weer prachtig van Wollf.
Erg netjes hoe ze dit ieder jaar weer voor elkaar weten te krijgen.
Ben wel heel benieuwd welke nieuwe kleuren we kunnen verwachten.

Hier nog eentje want volgens mij kennen we elke kleur nu wel zo'n beetje, dus ben ik nieuwsgierig..... jazeker :)

Inderdaad Arjan, ik kan me namelijk geen kleuren bedenken die we nog niet kennen in het vuurwerk.
Maar ik laat me verrassen en we zullen het zien.

White strobe with red peony, rose to glitter peony, green/yellow to crackling palm achtig, dit vier keer achter elkaar.
Dan in snel tempo aantal shots purple with golden palm.
Fluiters en falling leaves (white and blue) tegelijkertijd.
Salvo van een aantal shots red green en nog wat with crackling chry!

Hele bijzondere cake, vanalles wat! Wil hem zeker hebben dit jaar!

Deze vanavond aan het werk gezien bij de demo. Mooi ding! Goede opbouw in tempo. Verschillende effecten. En een nette prijs ook nog!

Dik ding! Prachtige kleuren zitten hier in verwerkt. Eigenlijk niet echt wat we gewend zijn van Wolff.

Ik zie een hele mooie kleur paars/lila verschijnen en dat vind ik echt een super mooie kleur in vuurwerk en je ziet hem niet al te vaak, verder heeft de cake een goede opbouw en tempo en vind ik de finaleschoten na het fish effect een verassend einde geven aan deze cake.

Geweldig mooie mix cake! en de prijs is ook goed te doen. mooie kleuren en mooie combinaties. dit bevalt mij wel :D

Wat was deze heerlijk! Enorme strobes en heldere kleuren. Burtst is ook nog eens prima.
Daarnaast een mooi tempo en een goed prijskaartje.

Toppertjee??

Samen met de Red Heat gisteren een van de toppers vond ik. De prijs vind ik ook kunnen, maar dat is per persoon afhankelijk. Zolang het geen €2,- per schot is vind ik het te doen. Zeker eentje voor op mijn verlanglijst. Hopen dat Sinterklaas hem inwilligt.

Back
Bovenaan