Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat gaat het weer dit jaar weer worden met oud en nieuw? Ieder jaar is dit weer een groot stress topic voor velen, maar gelukkig zijn er een aantal leden die ons ieder jaar weer op de hoogte houden van het weer tijdens de laatste dagen.

Gelukkig is het nog rustig hier omdat je er geen pijl op kan trekken nu maar in december toch wel 1 van meest zenuwachtige topic van dat moment

Afgelopen jaarwisseling hier echt teveel wind. Goud effecten waren eigenlijk niet te doen. Hopen dat het dit jaar beter is.

Heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat we dit jaar prachtig weer krijgen, komt allemaal goed. Wordt een topjaarwisseling.

Het belangrijkste als er maar geen mist of windstil is.

Om het helemaal goed te hebben zoals vroeg. Koud maar droog met een beetje wind zodat de rook niet blijft hangen.

Ik hoop dat het weer het enige is waar we ons dit jaar m.b.t. oud en nieuw druk over hoeven te maken.

Laatst bewerkt:
Ik heb ff gebeld en voor oudejaarsavond alvast het volgende geregeld:

Windkracht 2 uit het noordoosten, beetje guur hier en daar met een temperatuur van een graad of 2/3.
Vanaf 18:00 t/m 22:00 een paar vlokken sneeuw maar het mag de naam niet hebben.
Wel wat witte plekken in het land.

Geen regen dus of dikke mist :handsup:

Ik heb ff gebeld en voor oudejaarsavond alvast het volgende geregeld:

Windkracht 2 uit het noordoosten, beetje guur hier en daar met een temperatuur van een graad of 2/3.
Vanaf 18:00 t/m 22:00 een paar vlokken sneeuw maar het mag de naam niet hebben.
Wel wat witte plekken in het land.

Geen regen dus of dikke mist :handsup:

Dat heb je goed geregeld. Kunnen we ergens tekenen?

Ach, het weer. Wat een drama levert dit topic altijd op de laatste 2 weken van het jaar. Heerlijk om alles om te zien slaan in stress en uiteindelijk op 1 januari bij het gros te lezen ''het viel wel mee, perfect stookweer gehad!''.

Vooralsnog valt er geen zinnig woord over te zeggen. Dat doen we dan maar ook niet. Maar hopen op een koude dag met temperaturen rondom het vriespunt, 's-nachts er net onder, zuchtje wind voor de rook, wat mist om de dag te beginnen en de sfeer te verhogen... dromen mag toch? :yes:

Als dat even zou kunnen zeg. Dit is echt geweldig stook weer. Kraakhelder, goed koud, klein beetje wind. Ja, dit weer mag het van mij wel zijn de 31ste.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan