Het weer op 31 december en 1 januari

In de middag en ochtend zwaar mistig en wat motregen. Ik was bang dat het om 12 uur drama zou zijn maar dat viel reuze mee. De mist trok rond 8 uur al weg ofzo, af en toe zette het een beetje op maar kon alles perfect zien!

Beelden zeggen genoeg denk ik. Films allemaal mislukt..

Cake van de China by Night om 21:00. Was wel te zien alleen niet fatsoenlijk vast te leggen met een goedkope camera, dit jaar gekocht om eens te proberen, voor dit jaar ga ik een wat betere aanschaffen en ook een betere cameraman regelen :p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

0:00 was hier om te huilen.. Een uurtje later was t al wel wat opgeklaard. Enkel alles wat ook maar iets te hoog ging was niet meer te zien..

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

In de ochtend was het hier práchtig weer. Hele mooie blauwe lucht, zonnetje erbij, een héél zacht briesje die de rook mooi weg blies. Tot ik in mijn auto stapte en naar een vriend ging om carbid te schieten... Er kwam steeds meer mist en het zachte briesje veranderde in een ijskoud windje. Brr.
Heel de dag in de mist gestookt. Ook 's avonds kon je de pijlen die ik af stak niet meer zo goed zien. Gelukkig was er om 00:00 geen mistje meer te bekennen en was het prachtig weer om te stoken!

ohh genius, jammer man, echt k*t

Gelukkig was er geen mist hier in rotterdam, ook de sneeuw was weg.

Hopen op beter weer dan maar volgend jaar...

Ochtend: Nevel die later uitregende in de vorm van motregen.
Middag: Opklaringen, licht briesje die alles lekker weg liet waaien.
Avond: Licht bewolkt, klein briesje maar iets te zacht.
Nacht: Helder, maar door een te lichte wind was alles rechts van mijn huis niet te zien en alles links ervan wel.

Verder dus redelijk weer, van de dooi prut geen last gehad niks weigerde op een paar rotjes na.

Het was in de ochtend kud ja met al mist. Bleef nog lang donder ook. Had er totaal geen zin in zo.

In de middag heb ik eventjes blue sky gehad.
Dat kwam de sfeer zeker ten goede. Stoken was toen echt top!

In de avond weer nevel, mist en smog. Dat was bij tijd en wijlen wel kud ja. Het bedief mijn stookplezier na 12en wel eniszins ja

Back
Bovenaan