Het vuurwerkpunt Filmpjes topic!

dennis-pyro

VWC lid
Beste freaks

Helaas hebben we eind 2010 weer de beslissing moeten nemen om te stoppen met vuurwerkpunt.
In de paar maandjes die we online zijn geweest hebben we van een hoop leden filmpjes ingezonden gekregen.

Hiervoor onze hartelijke dank. In de aanloop naar 31 december zullen we in dit topic deze filmpjes plaatsen.

Houd dit topic goed in de gaten de filmpjes zijn zeker het kijken waard!

Als eerste de Trailer

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Update 27 oktober 2011: 100 schots 1.2'' new type crosette lidu

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Update 6 november 2011
: 100 schots Lidu thunder rain

+ YouTube Video

Update 7 November 2011 100 schots z-shaped golden waterfall proformance fireworks

+ YouTube Video

Update: 12 november 2011: 49 sh gold tail to gold glory [gala star]

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Ook eens een reactie van mijn kant.:)

De filmpjes die nu geupload zijn en/of worden zullen van uitstekende kwaliteit zijn met exclusieve producten. Het is dus aan te raden om dit topic in de gaten te houden.
Vooral de komende weken zullen hier meer filmpjes te zien zijn.
Ook bedanken wij, namens het hele VWP-team, de leden die deze filmpjes voor ons beschikbaar hebben willen stellen.
Top!!!:D

Thanks we hebben zowel filmpjes van overdag als 's avonds/'s nachts
Zal proberen dit kanaal zoveel mogelijk te updaten de komende weken.

Vuurwerkpunt videos houd ik al vele jaren in de gaten of de site nou online of offline is, dit topic zal ook geen uitzondering zijn:)

Mooi spulleke Dennis!
Vooral die blokken in de begin post, kwijl kwijl!!
En die Mjolnir, wat een dik ding is het toch ook zeg!
Zeker weten dat die worden aangeschaft!
Traca is wel snel voorbij, heb ik liever 2 mjolnirs voor dat geld:p
Ik wacht op meer filmpjes!

Mooi spul weer hoor, dit maal niet van Vuurwerkpunt, maar van de anonieme gasten die bang zijn voor de blauwpetten. Geef ze eens ongelijk, zou ik wel zijn in deze tijd.
Die zullen wel flink hebben genoten van hun spul!

Ziet er puik uit hoor Dennis. Hele mooie compilatie, mijn complimenten.
Als je dat zo ziet dat krijg je er echt weer zin in.:p:D

Laatst bewerkt:
Dennis, weet je zeker dat je niet gewoon de show van Decibel met je dronken smoeltje gefilmd hebt en dat nu in een dronken bui geplaatst hebt?

:p

Back
Bovenaan