Het leven van een vuurwerkfreak.. [ Documentaire ]

Status
Niet open voor verdere reacties.

vuurpijl

VWC lid
Beste liefhebbers!

Hier alvast een teazer op de, in ontwikkeling zijnde, documentaire over het leven van een vuurwerk freak!

Teazer!

http://www.youtube.com/watch?v=9AWROs_LpjQ

Hier onder zal ik in de loop der dagen plaatsen wat de documentaire o.a. bevat!

Waarschijnlijk zal deze documentaire weer gratis worden net zoals mijn oud en nieuw DVD van vorig jaar!

Teazer?
Na een goede oud en nieuw?

Spellen is waarschijnlijk niet je beste vak geweest op school! :p

Hoop dat er ook een stukje inzit als jullie het vuurwerk gaan kopen als het thuis ligt en ook de dat after! :)

Hou het topic in de gaten :wink:

Teazer?
Na een goede oud en nieuw?

Spellen is waarschijnlijk niet je beste vak geweest op school! :p

Goedste Niederlandsch.

Leuke teaser óf trailer. Ik hoop dat het een goede documentaire wordt, voor je het weet word je door Holland Doc benaderd o.i.d.

Ik ben benieuwd.

Als een echte vuurwerk freak zou je toch wel moeten weten dat je potten altijd vast moet zetten en fonteinen niet vanuit de hand af moet steken...

Verder heb je me wel benieuwd gemaakt naar wat er komen gaat. :p

Als een echte vuurwerk freak zou je toch wel moeten weten dat je potten altijd vast moet zetten en fonteinen niet vanuit de hand af moet steken...

Verder heb je me wel benieuwd gemaakt naar wat er komen gaat. :p

Vergeet niet die fontein met de vlam van een vuurkorf. Niet echt handig lijkt me. Maar goed wacht met smart op de documentaire.

Het is graag of niet hoor.. IPV over nederlands commentaar te geven zou ik graag wat tips willen hebben wat er nog meer in de film moet komen.

Ik wil hier gewoon andere reacties i.p.v. over nederlands, als dat niet kan dan komt er niet eens een documentaire op dit forum!

En naar 1 x over nederlands iets gezegt te hebben hoeft het niet nog 3 x herhaald te worden hoor.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is graag of niet hoor.. IPV over nederlands commentaar te geven zou ik graag wat tips willen hebben wat er nog meer in de film moet komen.

Dus het wil zeggen dat als ik een pot niet vast zet, ik geen vuurwerkfreak ben? F*ikker lekker op man!

Ik wil hier gewoon andere reacties i.p.v. over nederlands, als dat niet kan dan komt er niet eens een documentaire op dit forum!

En naar 1 x over nederlands iets gezegt te hebben hoeft het niet nog 3 x herhaald te worden hoor.

Ik bedoelde het niet als een aanval of zo... Neem het met een korreltje zout.
Verder zei ik dat ik benieuwd was naar wat er komen gaat, en dat ben ik nog steeds dus kom maar op. :D

Geld tevens voor mijn reactie, het is allemaal als opbouwende kritiek zeg maar. We gaan heus niets afkraken vanwege een paar gramaticale fouten, zulke leuke ideeen steunen wij alleen maar.

Je bent de 1ste die een docu wil maken. Tenminste dat neem ik aan. Dus oor in en meteen oor uit en knallen met die docu :D

Ok, rustig aan vuurpijl, je hebt zo te zien een kort lontje (Snap je hem?). Als tips heb ik een paar dingen;

- Goede Microfoon zodat wanneer je iemand interviewt de achtergrond geluiden amper tot niet storen.
- Goede Camera (Blackberry Productions zit er niet in met 1 Mega Pixel)
- Weinig uitbundigheid qua visuele effecten.
- Spelli, nee ik ga het niet zeggen.
- Goede inhoud
- Mooie lengte (Niet te kort, maar ook geen 3 uur)

Is dit goed? Ohh ja en als klap op de vuurpijl (Snap je hem?) commentaar bij tussenstukjes alsof het echt zo'n IKON documentaire is.

Wat moet ik echt precies verwachten hiervan? Gaan we jou dan echt volgen tijdens de verkoopdagen enzovoort?

Nog iets wat niet heel netjes is dat je bij de intro neerzet ¨a real fireworks documentaire¨ dan moet je het of allemaal in het Engels doen of allemaal in het Nederlands.

Ok, rustig aan vuurpijl, je hebt zo te zien een kort lontje (Snap je hem?). Als tips heb ik een paar dingen;

- Goede Microfoon zodat wanneer je iemand interviewt de achtergrond geluiden amper tot niet storen.
- Goede Camera (Blackberry Productions zit er niet in met 1 Mega Pixel)
- Weinig uitbundigheid qua visuele effecten.
- Spelli, nee ik ga het niet zeggen.
- Goede inhoud
- Mooie lengte (Niet te kort, maar ook geen 3 uur)

Is dit goed? Ohh ja en als klap op de vuurpijl (Snap je hem?) commentaar bij tussenstukjes alsof het echt zo'n IKON documentaire is.

Ja ik snap hem zeker! Maar snap je mij ook? Ik doe veel moeite voor jullie allemaal en ook om onze hobby op film vast te leggen! En dan krijg je gezeik over nederlands?

En nee heb zeker geen kort lontje!

Laatst bewerkt:
Ja ik snap hem zeker! Maar snap je mij ook? Ik doe veel moeite voor jullie allemaal en ook om onze hobby op film vast te leggen! En dan krijg je gezeik over nederlands?

OMG Ik heb hier geen worden meer voor, en ik zeik niet meer over Nederlands.... ik geeft tips zoals gevraagd.

Ik denk dat we je allemaal begrijpen.
Laten we het stukje NL vergeten, ik ben benieuwd wat je ervan maakt.
Weet dat er een hoop tijd in gaat zitten om onze hobby leuk in beeld te brengen.
Het bedenken, filmen, monteren/bewerken van alles is niet niks.
Weet je al hoe je het gaat presenteren?
Zet je het youtube of maak je een DVD?
Succes in ieder geval.

Kom op zeg, je zet het hier toch neer, onder andere om feedback te krijgen? Je spelling klopt gewoon op sommige punten niet, als mensen hier dan opmerkingen over maken moet je hun niet aanvallen maar kijken of je dat (bijvoorbeeld door iemand anders) kan laten verbeteren. Daar is een forum onder andere voor bedoelt, mijns inziens.

Ziet er naar mijn mening een beetje amateuristisch uit, het idee is echter wel leuk. Veel succes ermee!:bye:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan