Het grote vuurwerklabels topic!

Ik merk wel dat ik het vuurwerk toch iets meer waardeer als het een vet label heeft. Dus als ik moest kiezen uit 2 producten die ik net zo tof vindt, zou ik kiezen voor degene met het mooiste label. De stijl van Funke en de Riakeo bakken zoals Tang Empire spreken me wel aan.

Ik heb eigenlijk niet zo heel veel met labels. Prima als het er leuk uitziet maar ik heb er nog nooit iets op opgezocht.

Overigens is het wel zo dat de oldschool labels die hierboven al een aantal keer gedeeld zijn wel echt dingen zijn die zijn blijven hangen..

Ik heb eigenlijk niet zo heel veel met labels. Prima als het er leuk uitziet maar ik heb er nog nooit iets op opgezocht.

Overigens is het wel zo dat de oldschool labels die hierboven al een aantal keer gedeeld zijn wel echt dingen zijn die zijn blijven hangen..
Grappig. Ik ga soms echt aan op labels en kijk dan juist sneller de video’s dan van die lelijke labels zoals bijvoorbeeld.

Grappig. Ik ga soms echt aan op labels en kijk dan juist sneller de video’s dan van die lelijke labels zoals bijvoorbeeld.
Ik snap t wel hoor, t kan echt wel heel aantrekkelijk wezen. Maar mij trekt het niet over de streep, als ik het in huis heb is het toch binnen drie dagen weg dus tjaaa

Back
Bovenaan