Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat vind jij van de herfst en winter? Heb jij al wat mooie winterse plaatjes geschoten.. deel ze hier met ons!

9wl50zs.jpeg

Bijlagen

• IMG_8662.jpeg
    IMG_8662.jpeg
    64,4 KB · Weergaven: 0
  • IMG_8661.jpeg
    IMG_8661.jpeg
    58,9 KB · Weergaven: 0
  • IMG_8660.jpeg
    IMG_8660.jpeg
    44 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Dit is echt zo'n sfeervol topic, heerlijk om op een druilige dag in te kijken en lekker in de sferen te komen. Laat maar komen hoor die sneeuw! :handsup:

9wl50zs.jpeg

Bijlagen

• IMG_8729.jpeg
    IMG_8729.jpeg
    31,3 KB · Weergaven: 0
  • IMG_8730.jpeg
    IMG_8730.jpeg
    40,3 KB · Weergaven: 0
  • IMG_8731.jpeg
    IMG_8731.jpeg
    50,7 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Heerlijk om die sneeuw foto’s te zien hoor. Van mij mag het nu wel weer beginnen met afkoelen en hoop ook echt dat we dit jaar weer flink wat sneeuw krijgen.

Ja, kan ook niet wachten.
Heb even een filmpje van m’n maatjes en mij opgezocht.
We proberen altijd als eerste op t ijs te staan onder t motto van
‘Krakend ijs is gezond’.

Graafstroom- Oud Alblas - ZuidHolland

Heerlijke beelden Dennie, dankjewel. Wel een sfeertje hoor, strak blauwe lucht, zonnetje en je ziet dat het goed koud is. En dan het krakende geluid. Mocht je meer beelden als deze hebben, of iemand anders uiteraard, kom maar door.

Wandelen in een besneeuwd landschap, een aantal jaren terug alweer. Geloof in 2019 o.i.d.

Sneeuw 5.jpg

Met de temperaturen van afgelopen weekend en de komende week lijkt het herfstweer nog even te moeten wachten, al zat de sfeer er afgelopen weekend al goed in. 'S ochtends vroeg aangekomen op het schietveld heb ik onderstaande foto gemaakt. De temperatuur was 's ochtends al aangenaam, maar in combinatie met de mist zorgde dat echt al voor het herfstgevoel. Op de één of andere manier vind ik dat dan altijd sfeer verhogend en al helemaal als je een ponton op stapt om de hele dag lekker te bouwen.

Screenshot_20230904-193457_Gallery.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan