Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat vind jij van de herfst en winter? Heb jij al wat mooie winterse plaatjes geschoten.. deel ze hier met ons!

Vanuit de nachtdienst naar huis in deze omstandigheden is een feest. Normaal 10 minuten, nu bijna 2 uur onderweg geweest. Wat een sfeer.

13139FC5-33A8-4041-BFCF-83FEE8ADA66B.jpg

Wat hebben we toch een geluk gehad afgelopen februari als sneeuwliefhebber. Schitterend om zo de achtertuin in te kijken!

20210207_174751.jpg

20210207_174755.jpg

Deel graag wat foto's van de winter en herfst, meer volgen :)

1.
21-02-09-Zonsondergang-Hooge-Boezem-Haastrecht-beste-5.jpg

2.
21-02-09-Zonsondergang-Hooge-Boezem-Haastrecht-beste-10.jpg

3.
21-02-09-Zonsondergang-Hooge-Boezem-Haastrecht-beste-17.jpg

4.
20-11-01-Herfst-in-Gouda-beste-6.jpg

5.
20-10-08-Op-zoek-naar-de-herfst-in-het-Reeuwijkse-Hout-beste-12.jpg

6.
20-10-Herfst-in-Gouda-beste-16.jpg

Mijn favoriete seizoenen :D

Begin dit jaar was super voor de sneeuw liefhebber. Ik zelf had sneeuw op deze manier nog nooit zo meegemaakt. Sneeuw duinen tot dik een meter hadden wij hier.

IMG_20210207_121740.jpg

IMG_20210207_115950.jpg

Super foto's hoor! De hoeveelheid sneeuw wat we dit jaar hebben gehad krijgen we denk ik niet meer. Ik ga even opzoek of ik nog wat foto's heb gemaakt

Wat zou het ontzettend gaaf zijn als we dit jaar weer mogen genieten van een flinke hoeveelheid sneeuw! :handsup:

Als kind vroeger 1x oud en nieuw meegemaakt met een pak sneeuw, man wat zou dat tof zijn als dat dit jaar weer zou gebeuren. Mooie foto's allemaal zeg.

Met deze tropische temperaturen kunnen we wel wat afkoeling gebruiken. Vandaag dus een aantal foto's van heerlijk winter weer. Wat heb ik hier begin van het jaar van genoten en wat was het een verrassing om de ijsbloemen op het dakraam tegen te komen.

30.1.jpg

30.2.jpg

30.3.jpg

Wellicht een beetje uitzonderlijk hier, maar voor mij is het winterweer echt helemaal niks. Behalve sfeer, zijn sneeuw en ijs voor mij vooral stressverhogende factoren. Ik ben sinds een paar jaar bij de eerste vlokjes zeer angstig in de auto na een flink ongeluk vanwege de sneeuw/gladheid. Slipcursus, winterbanden, therapie. Nee, het zit er nog!
Zolang ik de weg niet op hoef is het allemaal wel mooi :wink:

Wellicht een beetje uitzonderlijk hier, maar voor mij is het winterweer echt helemaal niks. Behalve sfeer, zijn sneeuw en ijs voor mij vooral stressverhogende factoren. Ik ben sinds een paar jaar bij de eerste vlokjes zeer angstig in de auto na een flink ongeluk vanwege de sneeuw/gladheid. Slipcursus, winterbanden, therapie. Nee, het zit er nog!
Zolang ik de weg niet op hoef is het allemaal wel mooi :wink:

Dat is dan ook wel zeer begrijpelijk dan ja, heftig om mee te maken. Hopelijk kom je er snel vanaf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan