Heroic Strike

smeinkie

VWC lid
Artikelnummer: 01505
Artikelnaam: Heroic strike
Bruto Gewicht: 800 gram
Netto kruitgewicht: 135 gram
Aantal schoten: 9 schoten
Effectomschrijving: Een nog nooit vertoont dubbel-goud-effect zit in deze Zena cake verwerkt. Uit elk schot lijken wel 2 effecten te komen, maar voor de prijs van 1!
Afmeting: OD125 x 150
Max. tube diameter: 25
Tijdsduur: 21 sec.
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 16 / 1
Adviesprijs: €11,95
Voorverkoop: €8,99

1505-heroic-strike.png

Bron: http://www.vuurwerkjournaal.nl/1993/nieuw-vuurwerk-heroic-strike/

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een topper zeg voor 10 euro! Prachtige combinatie van kleur, brocade en golden willow! Erg vernieuwend :)

Wat een toffe cake, vernieuwend, gaaf effect en dat voor een prijs van 10 euro, wat mij betreft een must have!

Voor 10 euro is die zeker te doen. Alleen vind ik hem wel wat langzaam.
En 2 effecten, ik zie het niet helemaal, maar goed ben ook nog niet door de effecten database gegaan.

Even een still voor de critici die het niet direct zien.
Je ziet de felle gouden tails en de koper gouden tails, door elkaar, 2 losse boeketten dus eigenlijk die tegelijk klappen en 1 boeket maken. En dat is dus nieuw op de markt!

doubleeffect.jpg

Is dit vernieuwend? Ja zeker, als geen enkele andere importeur dit heeft dan is dat zo.
Alleen nu de hamvraag: Valt het op? Nee, volgens mij zag bijna niemand het, inclusief ikzelf. Voor de consument is dit gewoon een pot met een leuk groot effect. Prachtig, prijstechnisch gewoon goed, niets mis mee.
Persoonlijk vind ik het vernieuwend als ik het ook zo kan waarnemen. En dat was in mijn geval niet zo.
Verder over het product: Ik vind het gewoon echt een goed product. Een goede aanrader.
greetzzz

Wat ik hoorde, was dat het om 2 bombettes gaat die tegelijk uiteen klappen, niet 1 bombette met diverse sterren erin. Dat zou dus wel vernieuwend zijn voor zover ik weet.

Met tjopper ben ik het wel eens, het waarnemen is een discussiepunt, ik zou het de omstanders ook uit moeten leggen voordat het ze überhaupt opvalt. Dan zou "vernieuwend" eerder goed werken voor de marketing en dat telt ook wel mee natuurlijk.

Back
Bovenaan