Ja, ik sluit mij bij Erik aan, eerst waren we welkom, even geholpen etc., daarna worden we door iemand bot weggestuurd, heel apart...
Show was apart, zoals Erik zegt zat er geen lijn in. De ene keer ging het lekker breed met veel shells, dan ineens weer die crossettes ertussen, oke, mooi, maar telkens weer en telkens die rode, het werd wat te simpel. Heel apart ook dat telkens een heel rek ging en er dan een pauze kwam, dit kan dan veel constanter geschoten worden, loopt het lekker door. Zo waren er 2 stukken met flink wat gouden bommen, 2 soorten, dat ging dus per soort, dan wachten tot het geheel weg was en dan gingen de volgende, duurde veel te lang, later gebruikte men ook het welbekende blok van gouden muren, daarboven hadden nou prachtig een paar gouden bommen gestaan, maar die blokken waren niet onderbouwend, die gingen los.
Producten waren veelal super, prachtige bommen, mooie candles met tails, fijne blokjes, daar lag het zeker niet aan.
Het weer is niets aan te doen, die gok hebben we genomen en vlak voor de show werd het echt bar slecht, vond de effecten nog goed overkomen ondanks die flinke wind, maar de show zelf was gewoon echt niets. Was zelfs zo dat we echt een tijdje hebben gewacht tot de finale kwam, maar wat bleek, die was al geweest, de show was voorbij, echt een abrupt einde. Wij hadden nog een zooi salutes verwacht, op de wagen stond immers 1.1G, dat geeft toch verwachtingen.
Vond dit de lange rit ook zeker niet waard, gelukkig was het erg gezellig onderling en hebben we veel gelachen, dat maakt het dan toch tot een geslaagde avond.
Overigens prachtige stellages, rekken en buizen, complimenten, heel stijlvol. Een flinke opbouw, stond genoeg, maar ben benieuwd of alles wel is afgegaan. De 1.000 shells waar we op rekenden heb ik in ieder geval absoluut niet gezien.
Jeroen, toch bedankt dat je ons even toeliet op het veld, hebben toch even leuk rond kunnen kijken, jammer alleen dat we daarna zo bot zijn weggestuurd door iemand.