Heb ik dat ook besteld?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We kennen het allemaal wel, dat je je eigen bestellingen na een tijdje bekijkt en je ziet er artikelen tussen staan waarvan je niet meer wist dat je niet besteld had. Of tijdens het. afhalen, stom verbaasd staan dat je er spul tussen hebt staan waarvan je het niet meer wist.

Heb jij dit ook wel eens? Deel het hier.

Altijd haha. Bewaar ook altijd een deel voor het volgende jaar en voel me dan soms toch weer als een kind in een snoepwinkel wanneer ik er naar kijk. Wel leuk

Het gebeurde me vroeger zelden, voor mij is het een fenomeen sinds de freakacties (en vooral de weekacties).

Dit jaar: huh, China Town? Zegt me niks.
Na wat research, oja, weekactie vd outlet..

(Of zou het de leeftijd zijn.. 🫣 )

Leeftijd? Smoes, ouwe! 😆

Ik heb het ook...ik denk dat het gewoon meer met de hoeveelheid bestellingen te maken heeft, en dat je ze door het jaar heen doet en dan weer vergeet. Zeker de kleinere extraatjes; fonteintje hier, cakeje daar...

yeb ,herkenbaar begon al in februari dit jaar (bunker opruiming ) te bestellen en dan ben ik al snel van doe die maar ,3 van die ,2 van die etc etc en ach ja de slechtere keuzes blijven uiteindelijk toch leuk stookspul voor de vooravond of gewoon een samengesteld projectje van maken desnoods , briefje van 50 euro in de fik steken is lang niet zo leuk als een lekker blokkie voor dat geld stoken toch :cool:👍

Ik heb vooral dat ik altijd nog wat vuurwerk vind en dat ik denk, huh, wanneer en in welke vlaag van verstandsverbijstering heb ik dat ooit besteld?!

• Haha
Waarderingen: GMP
Wel herkenbaar ja. Zo werd er laatst helaas een order geannuleerd en besefte ik mij dat ik daar best een zooi fonteinen besteld had, maar eigenlijk niet eens wist welke uitwerking ze hadden.
Baal er wel van dat ik ze niet heb, want waren goede deals en nu mis ik wel fonteinen nog.

Ondanks dat ik totale chaos ben in het bijhouden van orders, maak ik wel altijd een lijstje met bestelde producten in notities op mijn telefoon. Daar kijk ik echt regelmatig ff met liefde naar. Dus voor mij geen verrassingen

Ik heb ondertussen geleerd dat ik eerst naar m,n Excel lijst moet kijken en dan pas bestellen.
Nu al 2x gebeurd dat ik een box op een site zie en denk dat is een mooie die bestel ik en als ik daarna m,n Excel bijwerk zie ik dat ik hem al besteld had :bonk:
Vind ik het niet erg om producten dubbel te hebben maar toch wel weer zoiets heb van jammer dan had ik ook wat anders van kunnen halen.

• Haha
Waarderingen: GMP
Bijna elk jaar wel eigenlijk. Teveel tijd tussen de bestellingen in waardoor ik bepaalde dingen dubbel heb. Helemaal met klein spul is het erg, kom er nooit doorheen maar toch elke bestelling pak ik weer wat "ah dat is ook wel leuk" spul mee. En als je dan halverwege het jaar eens in de overgebleven dozen kijkt elke keer tegen jezelf zeggen "ja dit jaar gaan we die zooi maar eens uitdunnen". Maar kan nou niet zeggen dat ik het zo erg vind :P

Bijna elk jaar wel eigenlijk. Teveel tijd tussen de bestellingen in waardoor ik bepaalde dingen dubbel heb. Helemaal met klein spul is het erg, kom er nooit doorheen maar toch elke bestelling pak ik weer wat "ah dat is ook wel leuk" spul mee. En als je dan halverwege het jaar eens in de overgebleven dozen kijkt elke keer tegen jezelf zeggen "ja dit jaar gaan we die zooi maar eens uitdunnen". Maar kan nou niet zeggen dat ik het zo erg vind :P
Zoals de WCKD Warlord 😂😂

Dit zijn vaker de fonteinen en kleine cakes waarvan je elk jaar bezweert die niet meer te kopen. Veelal 20mm cakes, ik moet zeggen dat ik het dit jaar flink beperkt heb weten te houden en veelal compounds en grotere cakes heb. Mission accomplished, al baal ik er wel van dat in een geannuleerde order vanuit de dealer een aantal goede kleine cakes misloop als de monsterride en X-treme.

ik heb alle producten in een youtube lijstje staan en die speel ik regelmatig ff af of ff doorscrollen. Anders koop ik teveel van dezelfde effecten en ik wil juist diversiteit, anders weet ik in oktober echt niet meer wat ik in juni besteld heb. :bonk:

Gelukkig niet meer. Ik heb geleerd van eerdere jaren. Ik kocht eerder heel veel koopjes en dat doe ik dus niet meer. Koop alleen wat ik echt graag wil. Maar ja ik ken het zeker van andere jaren.

• Like
Waarderingen: ATF
Hier heb ik eigenlijk nooit last van. Heb alles overzichtelijk in een lijstje op mn telefoon staan. T enige probleem wat ik wel eens heb is dat ik ff bezig ben met alle bestelbonnen bij elkaar zoeken..

wil met klein spul nog wel eens gebeuren dat je denkt van doe maar er bij en daarna helemaal 'vergeten' bent. Met als gevolg dat je het na oud en nieuw tegenkomt.

Klopt wel, ik bestel net als vele ruim op tijd in september etc. En vaak met de voorverkoop is er een minimum bestel bedrag. Dan ik kan makkelijk 3x een bestelling van €40 doen bijvoorbeeld omdat ik toch nog iets wil hebben en er dan dingetjes bij doe om aan het bestelbedrag te komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan