Heavy 3 [Ass.]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1640
Artikelnaam: Heavy 3
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 16 Schots
Effectomschrijving: 3 zeer prijsaantrekkelijke 16 shots kwaliteitscakes met meerdere effecten
Prijs: € 16.50
Verpakkingseenheid: 12/3/1
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Jammer dat nog geen gegevens bekend zijn over uitwerkingen.
Ben namelijk nog al benieuwd naar dit assortiment.
We wachten rustig af.
:cool: :cool:

Zow, ze zien er nog best aardig uit. ik dacht eerst al dat ze net zo groot zouden zijn als jet attack maar het zijn zo te zien best aardige potten, jammer dat de kruitinhoud niet bekend is maar ik weet wel dat ik minimaal 4 pakketjes wil hebben.

is de prijs 16,50 per 3 of per stuk zodat je 3x 16,50 moet betalen voor het setje. Weet iemand hier toevallig hier meer over?

Mvg

Loek

Hiervan komen 3 in mijn verzameling dus 9 potten tenzij effect slecht is hoop dat er snel een filmpje komt :D

Hiervan komen 3 in mijn verzameling dus 9 potten tenzij effect slecht is hoop dat er snel een filmpje komt :D

Filmpje zal inderdaad binnekort hierbij worden geplaatst, en ik kan je zeggen dit zijn egt goede potten.
ik vond dit egt dé topper van de avond als je kijkt naar prijs/kwaliteit verhouding.

deze komt er bij mij ook zeer zeker bij dit jaar, echte aanraders.

Laatst bewerkt:
Geweldig!
Had eerst een beetje in mijn hoofd wat ik dit jaar aan wilde schaffen, met het vinden van dynasty dealer in de buurt gooi ik alles om.

Wat geweldig dit aanbod!

Had krantje binnen van dynasty dealer en deze staat erook in :) heb direct 3 ingevuld mischien ook wel 4 en dan ga ik ze per 4 schieten :)

Precies Gerwin, jij snapt het. Gelijk meerdere afsteken, veel gaver dan 1 voor 1 :D
Daarom schaf ik er ook enkele van aan.

En op de site van vuurwerktoko staan ook de gewichten van de producten erbij, kan je even uitrekenen wat je ongeveer aan gewicht bij je hebt.

Heb 2 vragen aan degenen die al ervaring hebben met dit pakket:

1, welke uitwerking op het filmpje hoort bij welke pot?

2, wat zijn de afmetingen van deze potteb en wat is het gewicht van een enkele pot?

Het enige wat ik weet is dat het hele kleine potjes zijn.
Maar dat zegt soms niets.
Als ik naar de uitwerkingen kijk is het gewoon waar voor je geld.
:wink:

De potjes zijn ongeveer 8 tot 10 cm hoog.. Kan ook iets minder zijn, in ieder geval wel rond de 8 cm..

Gewicht etc weet ik allemaal niet.

ja ze zijn erg goed ik vind vooral het tempo van de potten erg goed het past precies allemaal. 1ne boeket is net weg en de tail van de volgende trekt meteen de aandacht.. erg goed

Back
Bovenaan