heartworm
Banned
Als eerste een rekje met 60 X Screaming Girls pijlen in Salvo's van 5.
Uitwerking was niet helemaal zoals het hoorde. 5 pijlen bleven staan en de timing van pijlen is niet je van het.
Volgend jaar het rekje vullen en dan lekker doorlonten met 3m of Wasag.
Foto's:
Filmpje:
Als tweede een paar Snipers waarbij ik steeds 5 rijen tegelijk liet beginnen (behalve finale-rij). Leuk, maar nog steeds geen spektakel door de Sniper van 2009/2010.
10 X Tsjechische 2" whistle to Ti-salute. Niet beukend hard, maar erg leuk voor erbij! Professioneel geschoten vanuit een Brand bierkrat!
Een zelfgemaakte mat van Mammoths, TR no.4's, Traca's en Grondbloemen. Heb alleen het laatste deel erop staan (vanaf even voor het roze lont), want anders ben ik bang dat jullie in slaap vallen onder het kijken.
5 X Silvery Dragon (1 weigeraar zat ertussen, maar die ging later op het vuur alsnog)
Foto:
Film:
2 X Tanz der Vampire, 2 X Orient Express, 2 X Orinoko, Outrageous. Allen achter elkaar doorgelont.
Foto's:
Film:
Het volgende projectje moest m'n mooiste worden en da's ook gelukt. Alleen mines en hij's aardig gelukt al heb ik de pauzes door overmatig visco-gebruikt eruit geknipt in de film.
Gebruikt zijn:
- 2 X Great wall of China
- 3 X Vetjes
- 2 X Z05 purple peony with mine (Op de film eruit geknipt wegens slechte kwaliteit mines)
- 5 X Niagara Falls (brothers) in shape gezet
- 24 X Vette Marja waarvan de laatste 20 tegelijk.
De film:
Foto's:
3 X Horse Tail & 12 X Multi Thunder King
Deze viel erg tegen, omdat ik toch die vermaledijde nieuwe versie’s van de Horse Tail had.
Filmpje:
Foto's:
12 X Lord of Thunder (Mercurius) op groen visco
72 X King of Thunder (Evuco) op roze (3M) lont (Original)
12 X Thunderking (Orginil op groen visco
84 X Binkie op roze (3M) lont (Original)
Filmpje:
Foto's:
2 X Killer Bees, 2 X Over the Rainbow, 2 X Ovation, 2 X 25 Carat, 2 X Thundering Heaven, 3 X Reno
Filmpje:
Foto's:
Uitwerking was niet helemaal zoals het hoorde. 5 pijlen bleven staan en de timing van pijlen is niet je van het.
Volgend jaar het rekje vullen en dan lekker doorlonten met 3m of Wasag.
Foto's:

Filmpje:
+ YouTube Video | |
Als tweede een paar Snipers waarbij ik steeds 5 rijen tegelijk liet beginnen (behalve finale-rij). Leuk, maar nog steeds geen spektakel door de Sniper van 2009/2010.
+ YouTube Video | |
10 X Tsjechische 2" whistle to Ti-salute. Niet beukend hard, maar erg leuk voor erbij! Professioneel geschoten vanuit een Brand bierkrat!
+ YouTube Video | |
Een zelfgemaakte mat van Mammoths, TR no.4's, Traca's en Grondbloemen. Heb alleen het laatste deel erop staan (vanaf even voor het roze lont), want anders ben ik bang dat jullie in slaap vallen onder het kijken.
+ YouTube Video | |
5 X Silvery Dragon (1 weigeraar zat ertussen, maar die ging later op het vuur alsnog)
Foto:

Film:
+ YouTube Video | |
2 X Tanz der Vampire, 2 X Orient Express, 2 X Orinoko, Outrageous. Allen achter elkaar doorgelont.
Foto's:

Film:
+ YouTube Video | |
Het volgende projectje moest m'n mooiste worden en da's ook gelukt. Alleen mines en hij's aardig gelukt al heb ik de pauzes door overmatig visco-gebruikt eruit geknipt in de film.
Gebruikt zijn:
- 2 X Great wall of China
- 3 X Vetjes
- 2 X Z05 purple peony with mine (Op de film eruit geknipt wegens slechte kwaliteit mines)
- 5 X Niagara Falls (brothers) in shape gezet
- 24 X Vette Marja waarvan de laatste 20 tegelijk.
De film:
+ YouTube Video | |
Foto's:

3 X Horse Tail & 12 X Multi Thunder King
Deze viel erg tegen, omdat ik toch die vermaledijde nieuwe versie’s van de Horse Tail had.
Filmpje:
+ YouTube Video | |
Foto's:

12 X Lord of Thunder (Mercurius) op groen visco
72 X King of Thunder (Evuco) op roze (3M) lont (Original)
12 X Thunderking (Orginil op groen visco
84 X Binkie op roze (3M) lont (Original)
Filmpje:
+ YouTube Video | |
Foto's:

2 X Killer Bees, 2 X Over the Rainbow, 2 X Ovation, 2 X 25 Carat, 2 X Thundering Heaven, 3 X Reno
Filmpje:
+ YouTube Video | |
Foto's:

Laatst bewerkt: