Heartworm's projectjes 2010/2011

heartworm

Banned
Als eerste een rekje met 60 X Screaming Girls pijlen in Salvo's van 5.
Uitwerking was niet helemaal zoals het hoorde. 5 pijlen bleven staan en de timing van pijlen is niet je van het.
Volgend jaar het rekje vullen en dan lekker doorlonten met 3m of Wasag.
Foto's:
p1010884a.jpg

p1010878a.jpg

Filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Als tweede een paar Snipers waarbij ik steeds 5 rijen tegelijk liet beginnen (behalve finale-rij). Leuk, maar nog steeds geen spektakel door de Sniper van 2009/2010.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

10 X Tsjechische 2" whistle to Ti-salute. Niet beukend hard, maar erg leuk voor erbij! Professioneel geschoten vanuit een Brand bierkrat!
+ YouTube Video

Een zelfgemaakte mat van Mammoths, TR no.4's, Traca's en Grondbloemen. Heb alleen het laatste deel erop staan (vanaf even voor het roze lont), want anders ben ik bang dat jullie in slaap vallen onder het kijken.
+ YouTube Video

5 X Silvery Dragon (1 weigeraar zat ertussen, maar die ging later op het vuur alsnog)
Foto:
p1010817a.jpg

Film:
+ YouTube Video

2 X Tanz der Vampire, 2 X Orient Express, 2 X Orinoko, Outrageous. Allen achter elkaar doorgelont.
Foto's:
p1020054a.jpg

p1020042a.jpg

Film:
+ YouTube Video

Het volgende projectje moest m'n mooiste worden en da's ook gelukt. Alleen mines en hij's aardig gelukt al heb ik de pauzes door overmatig visco-gebruikt eruit geknipt in de film.
Gebruikt zijn:
- 2 X Great wall of China
- 3 X Vetjes
- 2 X Z05 purple peony with mine (Op de film eruit geknipt wegens slechte kwaliteit mines)
- 5 X Niagara Falls (brothers) in shape gezet
- 24 X Vette Marja waarvan de laatste 20 tegelijk.

De film:
+ YouTube Video

Foto's:
p1020056a.jpg

p1010777a.jpg

p1010774a.jpg

p1010998a.jpg

p1020033a.jpg

p1020039a.jpg

p1020032a.jpg

3 X Horse Tail & 12 X Multi Thunder King
Deze viel erg tegen, omdat ik toch die vermaledijde nieuwe versie’s van de Horse Tail had.
Filmpje:
+ YouTube Video

Foto's:
p1010729a.jpg

12 X Lord of Thunder (Mercurius) op groen visco
72 X King of Thunder (Evuco) op roze (3M) lont (Original)
12 X Thunderking (Orginil op groen visco
84 X Binkie op roze (3M) lont (Original)
Filmpje:
+ YouTube Video

Foto's:
p1010063a.jpg

p1010059a.jpg

p1010056a.jpg

2 X Killer Bees, 2 X Over the Rainbow, 2 X Ovation, 2 X 25 Carat, 2 X Thundering Heaven, 3 X Reno
Filmpje:
+ YouTube Video

Foto's:
p1010791a.jpg

p1010793a.jpg

Laatst bewerkt:
T ziet er als eerste al prachtig uit Jos. En het geluid is ook heerlijk haha. Maakt toch niet uit dat t niet helemaal goed gaat, zo is het ook leuk hoor.

Het blijven geweldige pijlen die screaming girls,ik had 3 pakken maar veel te weinig.Mooie filmpjes hoor leuke sfeer.

Heerlijk die 2" wistling to titanium salute, een van mijn favoriete 2" shells die ik gezien heb! :)

Bedankt voor het delen.

Ge-update met een vers filmpje van:
2 X Tanz Der Vampire
2 X Orient Express
2 X Orinoko
1 X Outrageous

Dat laatste project is mooi gelukt, Jos!
De Tanz der Vampire en de Orinoko (ja hij is lief, met zn druiventrosjes :bonk:) zijn mn favo cakes uit Duitsland :) 2 toppers waar gewoon geen vervanger voor is.

Moest de Orient Express nou nog enige vorm van fish bevatten?

Weet ik niet. Ik weet wel dat hij me na de demo van Tosch erg mooi leek, maar dat ik hem waarschijnlijk alleen heb beoordeeld op de tails.
Eens maar nooit weer.
De TDV, Orinoko en Outrageous echter zijn blijvertjes voor in de familie!

Top films!

De Orient Express bevat geen fish effect. Op jou film komt hij niet zo goed over vind ik, maar ik vond het mijn beste duitse cake. Zo zie je maar weer, smaken verschillen!

Top films en weer aparte projecten Jos! Super dat je ze met ons deelt.

Screaming Girls vond ik erg gaaf om te zien en horen zo. Geen probleem dat het min of meer op salvo, pauze, salvo uitkomt. Heerrrlijk :D

Jos, ik ben zwaar onder de indruk van jouw prestaties. Hoeveel tijd en moeite jij er wel niet in gestoken hebt!!
Prachtige projecten, stuk voor stuk.
Mooi ook der Tanz der Vampire, mijn favoriete Duitse cake samen met Monsterking.
Bedankt dat je dit moois allemaal met ons wilt delen.Helemaal geweldig

Wat een leuke projecten zeg.
Dr zit een hoop geld in, maar het is wel erg uniek zo.
Ik heb met plezier naar je projectjes gekeken. Top!

Ik heb er net weer 3 geupload:

3 X Horse Tail & 12 X Multi Thunder King
Deze viel erg tegen, omdat ik toch die vermaledijde nieuwe versie’s van de Horse Tail had.
Filmpje:
+ YouTube Video

12 X Lord of Thunder (Mercurius) op groen visco
72 X King of Thunder (Evuco) op roze (3M) lont (Original)
12 X Thunderking (Orginil op groen visco
84 X Binkie op roze (3M) lont (Original)
Filmpje:
+ YouTube Video

2 X Killer Bees, 2 X Over the Rainbow, 2 X Ovation, 2 X 25 Carat, 2 X Thundering Heaven, 3 X Reno
Filmpje:
+ YouTube Video

Wat een projecten allemaal! Geweldig:D. Vooral het mines project zag er mooi uit. Die vette marja's leken bijna op een soort van super fontijn. Ik ben benieuwd wat je volgend jaar met de showtime mines gaat doen.

Thanks!

Thanks!

Met die showtime mines ga ik ook een mine-projectje maken. Mede dankzij de filmpje van jou op Youtube ben ik overtuigd geraakt van de kwaliteit van deze dingen.
Iets met tubes van de Vetjes, Oude Magnum Bullits (Schuurmans) en Showtime mines. Ik hoop de 100 cue's te halen.
Mines schreeuwen gewoon om een strakke timing eigenlijk!

Wat een projecten allemaal! Geweldig:D. Vooral het mines project zag er mooi uit. Die vette marja's leken bijna op een soort van super fontijn. Ik ben benieuwd wat je volgend jaar met de showtime mines gaat doen.

Back
Bovenaan