[HD] Goodbye 2011 - Hello 2012

titel zegt misschien al genoeg.
afscheids filmpje van 2011.
met wat hoogte punten in een filmpje gemonteerd.
have fun. en zet hem op 720P

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

WOW!:shocked:
Kijk naar de lijst van jou bezochte shows!
Ik moet over 1 week naar de enige show voor mij dit jaar!:rolleyes:

Die shells zijn echt lekker, krijg nog meer zin in nieuwjaar!

Ziek filmpje Vinnie!
En dat bedoel ik in posetieve zin!
Wat een materiaal komt er voorbij!
Pfff lekker jaartje geweest dat 2011!

Boh man, ik heb genoten! Ik wacht eigenlijk al op de volgende eindejaarsfilm! Tnx vinnie! oja, ik moet nu wel wat nieuwe boxen regelen, want ze ploffen bijna van de bas! Schitterend!

Prachtige producten worden daar geschoten, goed in elkaar gezet.
Mooie video, bedankt voor het delen. :)

Hulde Vinnie, prachtige film! Wat een beelden, te vet gewoon, jij hebt een superjaar meegemaakt qua shows, hoop voor je dat 2012 minstens zo vet zal worden! :D

:bye:

Bedankt man, echt bedankt. Ik kan maar 1x op de thanks-knop klikken maar je verdiend hem 100x van mij, geweldig filmpje! :thumbup:

Wat een film zeg, heb me daar toch een potje zitten te genieten!
Dat beeld met die kerktoren, erg mooi! Ook de soort falling leaves of horsetails op 3:50, fenomenaal mooi :)

Vinnie, allereerst HULDE voor het aantal shows dat jij in 1 jaar bezocht hebt!
Had veel van de beelden al eerder gezien (ben niet voor niets lid van je kanaal), maar dit kijkt toch wel erg lekker weg.
Nette montage zo en wat mij betreft een passende muziek erbij! (Ik kan het wel waarderen!!)

Ook hulde voor de kwaliteit van de films. Toevallig halverwege het jaar een nieuwe cam aangeschaft? Waarmee film je?
Erg leuk ook om af en toe een OOOEEH, aaaahh, of een "WHAAATTT" tussendoor te horen. Geeft aan hoe jullie ter plaatse staan te genieten!

Keep 'm coming next year! En ook BEST WISHES (Geen wiches... kleine typo op aftiteling...)

Back
Bovenaan