Havenmeester's Oud & Nieuw 2009/2010

havenmeester

VWC lid
Hierbij wat beelden van mijn oud en nieuw van afgelopen jaar. Twas natuurlijk weer top en het meest bijgebleven is de Giant Finale van De Vuurwerkreus. Lekker snel blokkie met gave salvo's! Natuurlijk is mijn schoonmoeder weer van de partij............

in 1 woord Super :D mooi beeldkwaliteit & geluid
Heb echt weer eventjes kunnen genieten
Jammer dat het niet langer duurde :(

Hoop volgend jaar weer van je te zien !:D

Erg mooi filmpje! Heb erg genoten! Die schoonmoeder van je, noemt die graag bedragen op? Hoeveel 1 schot kost bijvoorbeeld?:p

Prachtige film! Je bent zo te zien bij de plaatstelijke Wolff dealer geweest en die was erg blij met jouw!

Ik vroeg me af wat het volgende gekost had:

Dynasty - Warp (met dat hummer effect)

Dynasty - DayBreak (Silver Spinners) die had je ook nog een keer in je laatste doorlont project.

Ik vraag me alleen af waarom je één lange film maakt en niet 20 losse filmpjes het zijn goede productfilmpjes behalve dan de Sniper en die andere die je om 0.00 schoot. Schiet de buurman zijn vuurwerk door je beeld heen. Beetje zonde want Sniper is een prachtige cake alleen ook prachtig duur!

Die 7 bang rocket is een 606 ring thunder van Bonbridge en niet de 7 bang van Original ;)

Morgen,

Daybreak kostte 24,5 euro ps en de wasp 11 euro ps. Dit jaar ook zeker weer in de collectie. Daybreak heeft echt snoeiharde bursts.....heerlijk.

Ik wilde in eerste instantie losse filmpjes plaatsen maar toch gekozen van een compilatie. Als ik filmpjes van anderen bekijk vind ik het persoonlijk ook fijner om naar compilaties te kijken dan naar losse filmpjes.

Prachtige film! Je bent zo te zien bij de plaatstelijke Wolff dealer geweest en die was erg blij met jouw!

Ik vroeg me af wat het volgende gekost had:

Dynasty - Warp (met dat hummer effect)

Dynasty - DayBreak (Silver Spinners) die had je ook nog een keer in je laatste doorlont project.

Ik vraag me alleen af waarom je één lange film maakt en niet 20 losse filmpjes het zijn goede productfilmpjes behalve dan de Sniper en die andere die je om 0.00 schoot. Schiet de buurman zijn vuurwerk door je beeld heen. Beetje zonde want Sniper is een prachtige cake alleen ook prachtig duur!

Die 7 bang rocket is een 606 ring thunder van Bonbridge en niet de 7 bang van Original ;)

Zoals je weet ben ik meer van de losse producten :)

Thanks voor de tip, deze zal ik zeker opschrijven en proberen te bemachtigen dit jaar!

Geweldige film! De compilatie kijkt lekker weg en ik denk lekkerder dan aparte filmpjes dus hulde daar voor! Verder top producten waar ik als Dynasty fan van kan genieten, Daybreak, Panter, Sniper en Silver Salute was een toppers. Giant Finale was ook geweldig zeg.

Back
Bovenaan