Havenmeester's Oud & Nieuw 2008/2009

havenmeester

VWC lid
Hierbij deel 1 van oud en nieuw bij ons in de omgeving. Owjaa let niet op mijn schoonmoeder. Volgende keer neem ik ducktape mee.

Alle credits voor het maken van de film gaan naar Vinnie (die ouwuh nepfeak). We heben er samen aan gezeten. Dit jaar probeer ik met betere instellingen toch de kwaliteit iets omhoog te schroeven.

Hieronder enkele producten die ik geschoten hebt.

Excellent Super 4

Thunder Salvo

Asian Thunder Cake

Chinese Tolla Lola

Er zit ook nog een pijlenpakket op van GBV weet alleen de naam ff niet. Zitten leuke pijlen tussen met oa. crackling, peony en golden kamuro. De excellent super 4 is een leuk pakket zeker om door te lonten. Ook wat Jorge cakes jammer dat de vuurwerkreus deze niet meer verkoopt.

Laatst bewerkt:
Zeker een leuke film, vooral de sfeer vindt ik erg leuk en de producten natuurlijk.
Kan niet wachten tot deel 2 :)

Hehe die opmerking in de openingspost verdient gewoon al een thanks. Goede film, kwaliteit is niet slecht hoor. Zit zeker een goede sfeer in. Wanneer verwacht je deel 2 online te hebben?

Bedankt voor het plaatsen.

Leuke film man!!
Jammer dat je sommige potjes overdag schiet in de avond hebben ze toch altijd net een leukere uitwerking vind ik zelf.
Leuke band met goede finale.

Hehe die opmerking in de openingspost verdient gewoon al een thanks. Goede film, kwaliteit is niet slecht hoor. Zit zeker een goede sfeer in. Wanneer verwacht je deel 2 online te hebben?

Bedankt voor het plaatsen.

Volgende week zal ik deel 2 laatste) plaatsen. Als ik terug kijk naar de beelden dan is overdag eigenlijk nog net iets leuker. Volgend jaar meer sfeer beelden van overdag.

Wat voor 100K is dat eigenlijk op de film? Aan het tempo te zien is het een legale maar de knallen zijn wel wat hard.

Wat voor 100K is dat eigenlijk op de film? Aan het tempo te zien is het een legale maar de knallen zijn wel wat hard.

Geen idee. Ik was die avond op een feestje en heb zoveel mogelijk geprobeerd te filmen. Niet al het vuurwerk wat te zienis, was door mij aangeschaft.

Leuke film en leuk sfeertje, ziet er gezellig uit in die straat. En leuk zo'n schoonmoeder, ze is tenminste enthousiast over vuurwerk, erg enthousiast ahah :P

Hierbij mijn 2e en laatste deel van Oud & Nieuw 2008/2009.

Give it up for the oldschool.......peace!

Tot volgend jaar!

Back
Bovenaan