Happy Stars

Gerwin

VWC lid
IMG_6632.JPG

Artikelnummer: 802
Artikelnaam: Happy Stars
Aantal Schoten: 19
Kruit Inhoud: 285 gram
Richtprijs: €28,90
Verpakkingseenheid: 16/1
Film: Demo Brave & Wichers 2007 Rechtermuisknop doel opslaan als!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
dit is echt een topper wat mij betreft!
heel mooi effect en crackling erbij, gelukkig niet té nadrukkelijk aanwezig (die crackling)
deze neem ik dit jaar zeker. (als vuurwerkland steenbergen hem verkoopt tenmiste:))

Hopelijk word deze cake hier ook verkocht. Hij was mij in ieder geval niet opgevallen tijdens de verkoop.

Ik heb het filmpje bekeken en ben er zeer tevreden over! Mooie duidelijke effecten en ook een goed tempo. De effecten zijn lekker breed en blijven ook nog even in de lucht hangen. Hier zouden ze zo een 500 grams pot van mogen maken!

Hopelijk word deze cake hier ook verkocht. Hij was mij in ieder geval niet opgevallen tijdens de verkoop.

Ik heb het filmpje bekeken en ben er zeer tevreden over! Mooie duidelijke effecten en ook een goed tempo. De effecten zijn lekker breed en blijven ook nog even in de lucht hangen. Hier zouden ze zo een 500 grams pot van mogen maken!

Zeker een hele fijne cake, prachtige effecten en allemaal kwalitatief even goed. Ze blijven lang hangen inderdaad, maar de kleurencombinatie van rood met goud/zilver is ook gewoon goed.
De richtprijs is in 2007 dus een €22,50, een kleine prijsstijging, maar in mijn ogen een prima prijs voor een cake met dergelijke effecten, zeker geen miskoop.

Om deze in 500 gram te maken, ja, zeker een idee, maar mocht dat gebeuren, zou ik graag zo'n stepper willen hebben welke optelt per schot. Dus 1, 2, 3 etc., maar dan ook in waaiervorm zodat je I (VT) - V - W - Fan krijgt met uiteindelijk een salvo van 8? Leuk die fantasie, maar helaas is het geen werkelijkheid.

Al met al een topper van een product! :D

mijn mening is : het is in alle opzichten 'n topper , flinke burst knallen , harde crackling , mooie kleuren , goed afgewerkte palm tree's , lekker tempo , precies genoeg schoten , mooi uiterlijk van de cake zelf , en tenslotte 'n zacht prijsje wat wil je nou nog meer ? . kortom in mijn ogen 'n 100% aanrader .

Laatst bewerkt:
Een mooie cake die ik dit jaar zeker zal kopen.
Het enige minpuntje vind ik dat je deze met minimaal 2 moet schieten want als je naar de schoten per cake kijkt dan is tie iets wat langzaam.

nieuw filmpje en weer een ander effect, vorig jaar was die super! en nu in het filmpje weer 2 verschillende versies te zien die het niet halen bij het effect in het verleden, hier baal ik zo ontzettend van he en wordt er eigenlijk al onder helemaal ziek van. ik wil toch egt alles zien van b&w voordat ik het koop want anders heb ik er totaal niets aan als ik dezelfde produten en met andere effecten koop.

nieuw filmpje en weer een ander effect, vorig jaar was die super! en nu in het filmpje weer 2 verschillende versies te zien die het niet halen bij het effect in het verleden, hier baal ik zo ontzettend van he en wordt er eigenlijk al onder helemaal ziek van. ik wil toch egt alles zien van b&w voordat ik het koop want anders heb ik er totaal niets aan als ik dezelfde produten en met andere effecten koop.

dat is idd niet normaal. je wilt als klant weten wat je koopt en zo scheppen ze onduidelijkheid, maar ik meende dat dat een punt voor 2008 zou worden, dat b&w zou gaan proberen niks meer te veranderen en de klant weet wat hij of zij koopt.

dit doet daar echter niet goed aan, al dient wel gezegd te worden dat de 2008 versie een veel betere versie is.

Dit is echt een top pot van Lidu...

Dit jaar is de prijs €25,00

DIt jaar gezien bij de demo van B&W en was echt onder de indruk ervan. Ook gezien de prijs/kwaliteit verhouding die erg goed is. Mooie,krachtig en harde uitwerkingen!

Leuke effecten alleen vind ik dat er wat meer druk achter gezet kon worden. Dit geeft niet het 'wow'- factor.

Persoonlijk vind ik de Black Thunder van Black Label beter dan deze cake.
Zoals Ruben al zij "De Happy stars is een leuke cake maar heeft net niet de `wow`-factor".
Ik vind dat de Black Thunder wel de `wow`-factor heeft, met zijn krachte burst en brede effecten komt het palm effect helemaal tot zijn recht!

Filmpje van de demo van vrijdagavond.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een zeer grote tegenvaller. De effecten zijn wel heel erg magertjes geworden. Deze cake blijft maar lekker in de bunker staan ;-)

Ik had deze cake afgelopen jaar. Ik had de cake gekocht omdat er filmpjes op youtube te zien waren met salute knallen als finale..
Maarja die van mij had geen salute finale en ik vond de cake zelf ook best saai eigenlijk. Je kan dan inderdaad beter de extreme salute kopen.
Ik zal de film wel morgen uploaden

Back
Bovenaan