Hair Shop Cor te Heemskerk

De webshop is vandaag dan toch helemaal online gegaan, meeste foutjes die er afgelopen week nog opstonden zijn eruit gehaald en bestellen is nu dan ook mogelijk.
:bye:
Hairshop Cor

De folder licht in de winkel! Heb er één gehaald en ik moet zeggen dat de folder er goed uit ziet vertrouwd zoals altijd. Een folder vol met sfeer kan ik je zeggen!

Weet iemand toevallig of ze bij kapperCor Visco Lonten verkopen ?
dan kan ik sommige lonten die te kort zijn of die uit gaan langer maken

De site is zoals eerder vermeld is de site inderdaad totaal vernieuwd. Link.
Ook is "Hairshop Cor" actief op Facebook Link. en Twitter Link.

Er is zelfs een vuurwerkfolder App:
AeseqjbCEAAQKna.jpg

Ook licht de folder al in de winkel met o.a. de lijnen Steengoed(nieuw 2011), Superior Collection, Ultimate Gold Collection en de Silver Collection(nieuw 2011).

Ook bestaat Hairshop Cor 100 jaar en om dit te vieren hebben we gratis vuurwerk bij de bestelling. Ook hebben ze een Jublieum pot:
scaled.php

Klopt. Had de folder vorige week al te pakken. Grootse folder weer, maar ook grote afbeeldingen haha. Steengoedlijn is nieuw, ziet er goed uit. Leuke prijzen.

Zitten zeker een paar leuke potjes tussen. Heb even snel gekeken op de site. Straks maar even goed gaan bekijken.
Toch vind ik het jammer dat er zoveel verdwenen is uit de "Superior Collection".. ook al kan Hairshop Cor hier natuurlijk niks aan doen.

Toch weer een bestelling gedaan bij cor, standaard dingen pearl,colony pardise.
Toch ben ik reuzen benieuwdt naar de Uranus pijlen 10x 40 gram pijlen voor 25 euro.
Gratus neutron star gekregen ben benieuwt

Back
Bovenaan