Gunmetal

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5091
Artikelnaam: Razor
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 25 shots
Effectomschrijving: Geweldige siercake uit de Pro-line vuurwerk serie. Deze pot bevat 25 schoten met professionele siereffecten. De mooiste gouden staarten, heldere gouden palmen, gecombineerd met groene, rode en blauwe gekleurde toppen schieten als een kogel de hemel in.
Kartoneenheid: 8/1
Richtprijs: € ...

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

5091_gunmetal.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Film toegevoegd aan de startpost.

Mijn interesse is gewekt voor deze cake op basis van die film, dik effect, mooie palms erin, lekker tempo en echt een climax. Deze houd ik in de gaten voor de demo's in december. :)

Wow! We hebben er even op moeten wachten, maar het lijkt erop dat GBV de juiste richting heeft gekozen. Ben benieuwd naar de prijzen!

Errug mooie cake hoor. Ziet er top uit. Ben benieuwd hoe die het gaat doen op de demo's.
Maar belangrijker nog hoe zal die presteren bij ons in de straat? Op de lijst maar weer:D

Ja dit is de zoveelste mooie proline cake!
Alles gaat afhangen van de prijs in mijn ogen.
Het zijn prachtige cakes, maar zoveel importeurs hebben prachtige cakes. Als gbv de hoofdprijs gaat vragen laat ik deze blokjes alsnog links liggen. Er zit geen échte must have bij waarbij de prijs niet uit maakt, naar mijn mening.

Lekkere cake ook dit, heerlijk tempo, lucht goed vol.
Inderdaad maar eens kijken of we deze ergens mee kunnen pakken in december tijdens een demo.

Ben ook zeker wel benieuwd naar de prijs. Maar heb er wel vertrouwen in, als je ziet wat de meeste prijzen deden tijdens de Fireval vond ik het zo gek nog niet.

Ik heb Pro Line de afgelopen jaren links laten liggen maar sjesus wat een mooie bak is dit zeg! Toch maar eens checken...

Back
Bovenaan