Gun Powder

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 9213
Artikelnaam: Gun Powder
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 32 schoten
Effectomschrijving: 32 schots multishot die de lucht in felle kleuren verlicht waarbij afwisselend geluidseffecten te horen zijn.
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €14,95
Verpakkingseenheid: 24
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

img_2297.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
De prijs valt idd mee, maar ik ben benieuwd naar een filmpje.
Dan kan ik echt mijn mening geven. :wink:

klinkt idd goed Teun. Ik verwacht color tails.. En dan allemaal fluiters ofzo? :p eff afwachten. Ben erg benieiwud naar de filmpjes. Dat is nog even geduld...

:bye:

hij ziet er strak uit . maar voor wat fluitjes en wat balletjes ga ik geen 12.50
betalen . eerst maar eens wachten op het filmpje van de demo en dan praten we verder

De Hidden Missile Base van Schuurmans. Goedkoper als die van Beko, al scheelt het het 1,50 ofzeu :D

Kijk eens aan, prima budget-potje zeg, ziet er leuk uit dit, mooie fluit erin, lekker tempo met wat kleurrijke boeketjes, gewoon prima voor die prijs toch? :)

Dit was een opvallend goede cake met een heerlijk tempo en best nette boeketten.
Voor de prijs is ie meer dan goed.

mooi potje voor een lekker prijsje
leuk potje voor in de vooravond of in een projectje

Dank voor de films Gerwin :)

Ontopic:

Super leuke pot dit mooie effecten met een lekkere fluit ertussen door. Deze staat op de lijst :D

deze vind ik ook erg goed voor het geld, een echte bugetcake die een goede prijs/kwaliteits verhouding heeft. erg leuk voor in de vooravond maar kan bij een wat minder buget ook prima om 00:00 gebruikt worden.

Back
Bovenaan